• Milkina cerka

    Kristna se hit(del 19)!

       Kristna se hit(del 19)!
    Många trådar har det blivit..här kommer den 18:e!
    * Det viktigaste med tråden är att den sakall fungera som ett "andhål", eller oas,
    eller vad man nu vill kalla det. Där vi bara får dela med oss av våra liv, vår tro o. upplevelser *.
    Tack för att d u respekterar detta! Ok..då kör vi vidare! Välkomna!!

    Förra tråden:
     
    www.familjeliv.se/Forum-11-257/m47941939.html


    Amor vincit omnia et nos cedamus amori
  • Svar på tråden Kristna se hit(del 19)!
  • Milkina cerka
    hemlig mamma skrev 2010-03-14 21:33:12 följande:
    Om man kommer i håg att skriva i den nya tråden innan tiden går ut, behöver man ju inte skriva till de som brukar skriva. Men det kanske finns någon annan som är händig eller tycker det är roligt.
    Då gäller det att vara här "rätt" dag - vore skönt att slippa tänka på det.
    Bär ditt barn som den sista droppen vatten.
  • idamarja

    när vår son var ca 2 dygn gammal upptäcktes flera allvarliga hjärtfel på honom, vi fick berättat för oss att han kanske inte skulle överleva, och skulle han överleva skulle han inte få ett "bra" liv, dvs inte orka lika mkt som sina jämnåriga och vara väldigt sjuk. Idag 6 månader senare så är han hur pigg som helst, han utvecklas precis som sina jämnåriga. Han får lite medicin för att hålla hjärtat i balans och han har börjat äta mat efter att ha sondmatats i princip helt o hållet ända fram till nyligen. Jag kan inte förklara den tacksamhet och glädje vi känner. När sonen visade sig vara sjuk så bad alla nära och kära för honom, och jag har ända sedan dag ett bett gud som haver för hans räkning med honom bredvid mig, och kommer göra det tills han själv kan börja be. Han blev nöddöpt 4 dagar gammal, vi var så rädda att han skulle tas ifrån oss utan att ha blivit döpt.

  • hemlig mamma

    Bed gärna för min överklagan till kammarrätten. En del av er kommer kanske i håg att jag nämnde tidigare att ajg skrev till Länsrätten.
    I går började ajg läsa mer ordenltigt vad som ska stå och vad som ska vara med. Då insåg jag att de kanske inte ens tar upp fallet i kammarätten om det inte finns särskilda skäl.
    Be först att de kommer att ta upp fallet och vidare att min sjukskrivning från förrra våren ska godkännas.

  • tjötas
    hemlig mamma skrev 2010-03-14 21:12:59 följande:
    Är det någon som kan texten på låten "En vanlig människa"? Jag tror att den heter så. Någon Åhdal plus någon till har skrivit den. Jag sökte på nätet och fick några träffar, men ingen där hela texten stod. Men det är möjligt att jag missat någon sökväg.
    Tyvärr inte men jag lyssnar på den på youtube ibland (den är underbar!!), kanske du kan skriva av den därifrån?
  • tjötas
    Milkina cerka skrev 2010-03-14 21:36:44 följande:
    Då gäller det att vara här "rätt" dag - vore skönt att slippa tänka på det.
    Man kan ju skapa en ny tråd när som helst, idag eller om en vecka eller dagen innan denna går ut. TIllsammans kan vi nog klara av att komma ihåg så att vi kan länka till den nya innan denna stängs!
  • Milkina cerka
    tjötas skrev 2010-03-17 15:06:30 följande:
    Man kan ju skapa en ny tråd när som helst, idag eller om en vecka eller dagen innan denna går ut. TIllsammans kan vi nog klara av att komma ihåg så att vi kan länka till den nya innan denna stängs!
    {#lang_emotions_smile}
    Bär ditt barn som den sista droppen vatten.
  • Milkina cerka

     Easter Cross  Önskar er alla en trevlig Påskhelg. 


    Jag kan b å d e Be o c h Tänka.
  • All American Mom

    Hello hello {#lang_emotions_sunny} Hur är det allihopa ?
    Vi trivs här men jag har haft perioder där jag längtar hem till Borlänge! {#lang_emotions_cry}
    Sitter här i köket, det är 12.42 här, och Alex kikar på tv o jag kikar på sv sajter! {#lang_emotions_heart}

    Är så glad att vara hemma i mitt hemkyrka, www.olshop.org är hemsidan... har gått på kyrkan veckovis och njuter. Bikt gör jag en gång per månad. {#lang_emotions_innocent} Min kyrka i Falun har en ny sajt www.sanktakatarina.se/index.html kika in, den är fin!

    Kram o GBU!

  • mom2be

    Hej,
    Har inte tid att titta in här så ofta nuförtiden, men jag tänker på er alla! Kram/M

  • hemlig mamma

    Fast de reglerna har precis ändrats. Men jag antar att ni redan börjat på den nya tråden, så det är bara att köra på den. jag kommer efter .

Svar på tråden Kristna se hit(del 19)!