• MissKaos

DaS Kållektajv del 11

Det är dax ige´n, deer friends

ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • Svar på tråden DaS Kållektajv del 11
  • Rude Billy
    Har lite nya planer på g!
    Som det ser ut nu och vad jag har bestämt så åker jag hem på måndag och stannar i mini-byn 10 - 14 dagar.
    Jag kommer sysselsätta mig med sonen, vänner, mobila teamet och min kontaktperson Kicki!
    Det är pirrigt men det känns helt rätt!
    Om ni bara kunde ta del av känslan jag har i kroppen, underbar och helt fantastiskt bubblande!
    Längtar så till att få pröva mina vingar och jag vet inte hur jag ska stå ut de här dagarna som jag måste vänta. Jag vill Nu NU N u N U!
    Men tålamod skulle tydligen vara bra att ha har jag hört^^
    Sitter här och är alldeles bubblig och vet inte alls hur jag ska kunna sova, usch på det!
    Är så GLAD!!!!!!!!!!!
    I rule, you dont. Deal with it!!
  • Rude Billy

ajm vägring to lät the fakking tråd die. It's going on its fakking sixth jeer ju!

• MissKaos
    Rude Billy skrev 2012-03-14 21:05:47 följande:
    Som det ser ut nu och vad jag har bestämt så åker jag hem på måndag och stannar i mini-byn 10 - 14 dagar.
    Jag kommer sysselsätta mig med sonen, vänner, mobila teamet och min kontaktperson Kicki!
    Om ni bara kunde ta del av känslan jag har i kroppen, underbar och helt fantastiskt bubblande!
    Längtar så till att få pröva mina vingar och jag vet inte hur jag ska stå ut de här dagarna som jag måste vänta. Jag vill Nu NU N u N U!
    Sitter här och är alldeles bubblig och vet inte alls hur jag ska kunna sova, usch på det!
    Är så GLAD!!!!!!!!!!!
    Undebrat!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Rude Billy

tiden e nästan uta. Kan inte fatta att jag varit hemma i nästan två veckor.
    Det har gått bra, har haft lite smådippar men jag har klarat att hantera dem så jag är stolt över mig själv!
    På söndag går bussen till mora igen 

• MissKaos
    Rude Billy skrev 2012-03-29 18:17:34 följande:
    tiden e nästan uta. Kan inte fatta att jag varit hemma i nästan två veckor.
    Det har gått bra, har haft lite smådippar men jag har klarat att hantera dem så jag är stolt över mig själv!
    På söndag går bussen till mora igen 
    Skönt att höra, RD! Du kommer klara detta
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Rude Billy
    MissKaos skrev 2012-03-29 20:41:21 följande:
    Skönt att höra, RD! Du kommer klara detta
    Det är nästan läskigt hur bra det går för mig. Det känns ovant men härligt!
    Nu är jag tillbaks på huset och jag är väldigt rastlös. Kan knappt sitta still och vill bara hem igen!
  • analklåda
    Rude Billy skrev 2012-03-14 21:05:47 följande:
    Är så GLAD!!!!!!!!!!!
    STRÅLANDE! du är bäst!!!
    the artist formerly known as KatastrofKatt
  • Rude Billy
    analklåda skrev 2012-04-05 08:39:07 följande:
    STRÅLANDE! du är bäst!!!
    men duuu ra?!! :)
  • MissKaos

Tjockt.

Magen växer.

Sitter på stranden. Lövly!

• MissKaos

Hohi.

• MissKaos

Ja. Jag. Jag går ju hemma och dräller

• Rude Billy

drälla är tråkigt...
    jag är i mora med min son, mysigt värre 

• MissKaos

Har massor att göra. Massor. Vi bygger om bla.. idag fem v till bf..

Svar på tråden DaS Kållektajv del 11