utredning några fler
sådär nu står man i kö till utredning kanske är de fler som väntar.
kan ju prata och stötta varan grnom väntan på både utredning och plusset.
sådär nu står man i kö till utredning kanske är de fler som väntar.
kan ju prata och stötta varan grnom väntan på både utredning och plusset.
Lösningen på problemet kan man inte lösa här. Men man tror ju aldrig att något drabbar en själv. Precis som i olyckor och allt annat, men någon gång bör man väl drabbas av något? De är bara att hoppas på ett litet mirakel och hoppas på att de finns en gud som tycker om mig lite.
Som jag sagt tidigare, ni är ju två om det så era killar måste väl förstå att det är bara att lägga stolheten åt sidan. Man får ju vara glad att det finns hjälp att få, att vi bor i ett land där alla möjligheter finns. Sen tycker jag ni ska se åldern som en fördel inte nackdel. Ni har längre tid på er att försöka både själva och med hjälp. Någon gång tar ju äggen slut. Så kämpa på med era killar och lägg fram det på ett positivt sätt så att de blir mer välvilligt inställda! Lycka till!!
Man tycker ju att de bör funka om man sexar varje dag inprincip och dessutom somnar, ligger kvar högt med rumpan i minst 30minuter, men oftasta så somnar jag några timmar sådär. Hoppas de funkar denna månaden. Tempar och använder ÄL stickor varje dag också. tar extra vitaminer, äter nyttigt, rör mig varja dag, jobbar. Men om de inte tar sig inser jag mer och mer att de inte är vårat "strategi" som de är fel på utan något med äggen/sperimierna/ÄL eller nåt annat.
Får som sagt se vad de säger i mitten av juli då vi ska på våran första träff för utredning. Men jag får reda på innan om jag blivit gravid denna månaden :)
De enda lilla fel jag gör i våran barnverkstad skulle väl vara att jag röker och festar varannan vecka. Men de borde funkat dessa 2åren vi försökt med dessa småfel steg. Röker inte så mycket utan kanske 6st om dagen.
Ja man kan bli avundsjuk. Jag har slutat pratat med många av vännerna som väntar barn eftersom jag inte kan med att se deras magar och hur glada de är, när jag vet att jag har försökt långt innan de ens försökt att bli gravida. Tråkigt men sant.
Ha de gött i Bulgarien. Fast de är ju minst lika fint väder här hemma ;)