• Anonym

    Att slicka "där bak"

    Jag skriver anonymt...för att okunskap är lite pinsamt.
    Min partner vill att jag ska slicka honom i rumpan. Och det har jag väll egentligen inget emot. Men jag undrar om det kan vara farligt? Med tanke på bakterier och sånt man slickar i sig. Kan man bli sjuk?

  • Svar på tråden Att slicka "där bak"
  • Gambit

    Rena slöseriet om man inte använder baken som en del av den sexuella njutningen.
    Funkar för både killar och tjejer:)
    Och självklart är renlighet nåt som jag tar för givet!
    Glad att både jag och min flickvän kan njuta av de flesta ställen på våra kroppar:)   

  • Anonym (stjärtis)

    Det är givetvis helrätt att tungknulla kvinnan så djupt och länge som möjligt. Sen är det väl så att man kanske inte ska slicka direkt i fittan direkt efter, men å andra sidan kan man ju dra in tungan och "skölja" av den med sitt eget saliv emellan. Själv har jag gjort detta massor av ggr på min tjej och hon har aldrig drabbats av något i fittan efteråt. Självklart är det olika på olika fittor. Vissa är mer känsliga.
    Huvudsaken är att man slickar fittan och stjärten om vart annat och de flesta tjejer skulle dö av lycka om de blev tungknullade i anus - helt enkelt för att det är gudomligt skönt och dessutom hysteriskt förbjudet. Som ett kinderägg m a o.

     

  • Tom Araya

    Jag gör det gärna och har så gjort på de flesta tjejer jag haft sex med och jag känner håller god hygienisk nivå.
    De har i stort sett alla gillat det, somliga mer än andra.
    Det varken luktar eller smakar bajs om hon har skött sin hygien.
    Förövrigt känner man på lukten långt innan om det är lämpligt att stoppa tungan där så man behöver inte chansa.
    Jag tror inte på någon risk för sjukdom i mitt fall, jag har i alla fall aldrig blivit sjuk av det.

  • Anonym
    Anonym (Kakan) skrev 2011-09-03 04:54:47 följande:
    Oj, visste inte att intresset för rövslickeri va så stort ^^
    Själv blir jag äcklad av bara tanken på att jag skulle slicka min karl därbak.. eller han på mig Kräks

    Skönt .. Verkligen ???
  • Anonym
    Anonym (Kakan) skrev 2011-09-03 04:54:47 följande:
    Oj, visste inte att intresset för rövslickeri va så stort ^^
    Själv blir jag äcklad av bara tanken på att jag skulle slicka min karl därbak.. eller han på mig Kräks

    Skönt .. Verkligen ???
    Håller med.
  • Anonym
    Anonym (Kakan) skrev 2011-09-03 04:54:47 följande:
    Oj, visste inte att intresset för rövslickeri va så stort ^^
    Själv blir jag äcklad av bara tanken på att jag skulle slicka min karl därbak.. eller han på mig Kräks

    Skönt .. Verkligen ???
    Det är ju rätt skönt, tror att ni har missat något
  • Anonym (jaaa)
    Anonym skrev 2010-01-28 18:57:44 följande:

    Jag skriver anonymt...för att okunskap är lite pinsamt.
    Min partner vill att jag ska slicka honom i rumpan. Och det har jag väll egentligen inget emot. Men jag undrar om det kan vara farligt? Med tanke på bakterier och sånt man slickar i sig. Kan man bli sjuk?


    du kommer bli jätte sjuk
  • Anonym (jaaa)
    Anonym skrev 2011-09-30 20:35:34 följande:
    Det är ju rätt skönt, tror att ni har missat något
    tror jag inte
  • jennt

    Hej. Ja det att slicka inne i baken är ju många olika tycken. Men tror att alla vill bli det

  • Halvhård

    Förstår inte varför alls tror att kolibakterier är farliga?

    När man pratar om att de t.ex. upptäckts i dricksvatten som då måste kokas handlar det inte om att de är farliga i sig utan bara att vattnet är förorenat och kan innehållla andra farligare bakterier eller parasiter. Kolibakterier är bara en markör på att något är fel och mängden avgör hur stor den eventuellt farliga föroreningen är.

    Slicka på bara! ;)

  • Anonym
    Anonym (ost) skrev 2017-03-04 21:07:48 följande:

    Japp, röv är gott!


    Kan du beskriva smaken med fem meningar?
  • Anonym (Gött)

    Tjejen vägrar analsex men hon gillar mitt slick på rumphålet.

    Men bara när hon är nyduchad och hon tvättar sig noga.

    Finns ju 2 metoder med att bara slicka runt hålet eller knulla hålen med tungan efter spolning.

  • Anonym (Farligt)
    Shadilly skrev 2010-02-20 04:43:26 följande:

    Nej du blir inte sjuk om din partner inte är väldigt orenlig av sig eller bär på någon smitta.


    Kan va farligt med basiluskerna
Svar på tråden Att slicka "där bak"