• melonen72

    bf i sep 2010 i jönköping??

    Hej!!

    Skulle vara kul att lära känna lite folk i Jönköping med omnejd, som har beräknad förlossning i september 2010
    Någon som vill hänga på? Kanske man rentav kunde träffas och lära känna varandra...om vi har lust!
    Ha det gott alla!
    Kram kram
  • Svar på tråden bf i sep 2010 i jönköping??
  • melonen72

    Hej...bor ju oxå i vetlanda nu, men e på väg å flytta till Huskvarna.. vi e beräknade till 5 sep.. typiskt att man ska flytta nu då..hehehe

  • chemerry

    BF den 10e september.. Vårat första barn.
    Bor lite utanför Tranås, men inte så långt bort iallafall.. Hue har era graviditeter varit? ngt kul o dela med er med? jag kan inte sluta äta ostbågar..haha.
    Kul o hitta några i trakten...

  • Smajsan

    Hej! Jag bor i Nässjö väntar mitt första barn i slutet av september, hade varit kul o träffa andra o prata om dittan o dattan =)

  • Emmmmis

    Hej!

    Fick tips om att haka på er tråd :) väntar första barnet till 22 aug så det är ju nästan septemer! hur har ni det i era graviditeter? mår ni bra? själv har jag mått utmärkt hela tiden, börjar bli trött nu däremot och känner av ryggen lite...

    Må gott!

  • mahlin83

    Å här är en till fast med BF 10 okt men det kan ju likväl bli i september :) Man vet ju aldrig....Bor i Vaggeryd

  • Smajsan

    Finns det fortfarande intresse att ses över en fika o lära känna lite fler mammor? Hänger gärna på =)

Svar på tråden bf i sep 2010 i jönköping??