• LinNea08

    ~~Bim i April!!~~

    ~~Bim i April!!~~


    Dags att plussa denna månaden!
    Ju fler vi är som lägger in oss, desto fler av oss har en chans att plussa!

    Lycka Till!!!


    1/4 - LinNea08

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~//~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    * TOTALT ANTAL MEDLEMMAR:1

    * STATISTIK: Totalt borde 1 x 0,2= 0,2 personer borde bli gravida.

    * Kvar på listan: 1

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~//~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ***GRAVIDA***

    ***LYCKA TILL NÄSTA GÅNG***
    ♥Max 080620♥
  • Svar på tråden ~~Bim i April!!~~
  • bibbih

    Grattis, vad kul..

    Jag gav upp fertilitetsmonitorn efter ett par månader. Ägglossningsstickorna visade stegring samma dag så jag tyckte att det fick räcka med dem.

    Hade ägglossning i måndags så bim bör väl bli runt den 8 augusti. Blir det inget den här gången heller ska vi ev få hjälp. Det hade känts bättre om vi lyckades på egen hand....

  • bibbih

    Puchiko: Skönt att veta att det är lite på G i alla fall.. Hoppas du plussar innan. Håller tummarna.
    Jag tänkte ringa i morgon och boka en tid, så att vi snart kan få diskutera lite vi också. Jag har endometrios och när jag pratade med doktorn innan sommaren så lät det som att vi skulle få hjälp snabbt pga endometriosen. Men jag hoppas ju också på att plussa innan dess. På nåt sätt känns det bättre att plussa på egen hand.

  • Wicky81

    Hej!
    Här händer inte mycket...
    Var till gyn angående mina myomer och vattencystor i början på juli:
    Myomerna sa hon inget om och dessa cyster kallade hon för gulkropps-cystor (tror jag det hette). Om jag inte minns fel så kan dom uppstå efter ÄL enligt läkaren
    Så jag tyckte jag inte fick så bra svar på allt.
    Hade en ny läkare som inte alls var uppdaterad om min situation och när hon fråga när jag slutade med preventinmedel och jag svarade 2006 så gapa hon bara och sa oj, ja blir det inget så får du höra av dig snart. Man ba öööh jaaa...
    Så nä det var bara drygt.
    Men hon trodde ÄL hade kommit igång bättre pga av blåsorna så det var bara en tidsfråga.
    SUCK!
    Men det har ju inte blivit nått ÄN (vilken överaskning!) Så jag kommer nog höra av mig i slutet på augusti/ början på september igen...
    Eller så bara acceptera att det bara blir en unge...
    Är lite sådär blahagig just nu...
    Känns som tiden springer ifrån mig och jag känner bara stress...

  • Wicky81
    Puchiko skrev 2010-08-02 21:25:24 följande:
    Håll tummarna imorgon, inte för att jag tror på mirakel men imorgon ska jag testa mig
    *Håller tummarna*
    Hoppas!!!
  • Linjen

    Hej!

    Det var längesen jag var här inne och skrev. Har kännt mig helt nere och helt enkelt inte orkat :( Vi är på försök 11 nu. Tror tyvärr inte vi lyckats den här gången heller. Mannen var sjuk kring äl så spermierna var nog inte sig själva.

    Hur många är det kvar här som inte plussat? Ska vi göra en ny lista? Hade varit kul att se hur många vi är kvar.

  • bibbih

    Inga mirakel för mig heller....... Mens igen då.
    Fick tid vid gyn först den 22 sept, då vi ska få veta hur vi ska gå tillväga framöver.... När jag pratade med doktorn i juni sa han att vi skulle få tid nu i aug, så ni kan tro att jag blev förbannad när vi nu får vänta över en månad till.

  • Puchiko

    idag kom mensen och med den mensvärken from hell, men man ska inte klaga nu när den väl dyker upp.. nu kan vi börja jobba på en bebis på riktigt


  • pixerpie
    Puchiko skrev 2010-08-31 15:03:44 följande:
    idag kom mensen och med den mensvärken from hell, men man ska inte klaga nu när den väl dyker upp.. nu kan vi börja jobba på en bebis på riktigt
    Å- äntligen- får man väl lov att säga!! Skönt at äntligen komma igång på riktig... Lycka till nu vännen!

    ( och för mig kommer väl mensen som vanlig också... typ imorgon?)
  • Puchiko
    pixerpie skrev 2010-08-31 21:12:42 följande:
    Å- äntligen- får man väl lov att säga!! Skönt at äntligen komma igång på riktig... Lycka till nu vännen!

    ( och för mig kommer väl mensen som vanlig också... typ imorgon?)
    tack, hoppas nu jag slipper den på ett bra tag pga ett gryn

    Usch hoppas inte den kommer dumma tant!!
Svar på tråden ~~Bim i April!!~~