• chazbo

    BF September 2010 i Stockholmsområdet?

    Hejsan

    Jag vill gärna starta en tråd med andra gravida med BF i september som gärna vill prata i tråden om allt som rör våra graviditeter och även annat och eventuellt ses på en kaffe eller liknande. Är med i en liknande tråd med mitt första barn och vi mammor ses och pratar fortfarande fast barnen hunit bli  nästan 1,5 år.

    Om mig: Gravid med BF 15 september, bor på kungsholmen (från april), har en son som är född nov 2008, född -78

    Så om ni känner att ni vill hänga här i tråden lite och prata skriv lite om er själva!

  • Svar på tråden BF September 2010 i Stockholmsområdet?
  • PetraMunchen

    Grattis monkey. Själv är jag ju beräknad till söndag och hoppas hoppas att hon ska titta ut nu i veckan. Men det lär väl bli ett okoberbarn om hon själv får välja... jag räknar kallt med att gå 2 veckor över tiden!

    Jag har ju årskort redan så vi var faktist på skansen i söndags. Sen fick jag lida med förvärkar och sammandragningar... hoppades att det var dags, men icke då, med vila igår gick allt tillbaka och nu känner jag mig bara stor och tung men inte att det är på gång.

  • shosha

    Nu har min lilla charm troll Liiva Nora kommit Hjärta
    2 dagar innan planerade snittet 
    Jag e så åååå åå  lycklig

  • PetraMunchen
    shosha skrev 2010-09-22 07:11:39 följande:
    Nu har min lilla charm troll Liiva Nora kommit Hjärta
    2 dagar innan planerade snittet 
    Jag e så åååå åå  lycklig
    Grattis grattis!
  • IntheSky
    shosha skrev 2010-09-22 07:11:39 följande:
    Nu har min lilla charm troll Liiva Nora kommit Hjärta
    2 dagar innan planerade snittet 
    Jag e så åååå åå  lycklig
    Grattis! :D
  • chazbo

    Hej hej. Har missat tråden då det var hel dött här en lång tid.

    Vår namnlösa son tittade ut nio dagar efter BF. 22/9. 4530 tung och 53 lång.

    Kul att se att det kommit fler barn. Grattis alla!

  • petra87a

    Har oxå missat tråden helt, mycket att göra med 2 barn hemma nu. Våran dotter tittade ut på BF dagen, alltså den 8 setemder.. Grattis till er andr som fått, hoppas era förlossningar gick bra :)

  • PetraMunchen

    Jag fick barn den 8:e Okt, 12 dagar över tiden och har desvärre också fullt upp med blöjbyten, amning och vår 2åring.Lilla som kom ut var en stor tös på 54 cm och 4385 gram och jättsöt och väldigt lik sin storebror som baby.

Svar på tråden BF September 2010 i Stockholmsområdet?