• Teskedsmamman

    Oktobermammorna rockar vidare!!!

    Oktobermammorna rockar vidare!!! Blandade oktobermammor Här är vi som har faddrat okt06-mammorna och vi hänger fortfarande ihop...

    Glöm inte gruppen på Facebook!


    3 killar & 1 i magen ☆ Virkaholic ☆ tesked.blogspot.com/
  • Svar på tråden Oktobermammorna rockar vidare!!!
  • memelie

    jag måste tyvärr säga att jag inte kan ses i GBG ... har inte råd .. {#lang_emotions_cry}


    im not an angel, im not a witch, im just a fucking ordinary bitch!!!
  • Trollan 76
    memelie skrev 2010-03-03 06:26:11 följande:
    jag måste tyvärr säga att jag inte kan ses i GBG ... har inte råd ..
    Detsamma gäller mig {#lang_emotions_cry}
    Tilde 061023 & Teo 090514
  • MrsNash

    Här e  ni ju! Trodde gamla tråden hade dött ut!

    Va roligt att det är några som kan och vill ses på barnmässan! Tänk att vi ska ses nu efter nästan 4 år ihop här på familjeliv! Ska vi satsa på lördagen eller vilken dag passar alla bäst?

    Sara - vart i Sverige bor du?

  • sara1981
    MrsNash skrev 2010-03-15 10:32:29 följande:
    Här e  ni ju! Trodde gamla tråden hade dött ut! Va roligt att det är några som kan och vill ses på barnmässan! Tänk att vi ska ses nu efter nästan 4 år ihop här på familjeliv! Ska vi satsa på lördagen eller vilken dag passar alla bäst? Sara - vart i Sverige bor du?
    Jag bor i Västerås...
    Amilia 2006 Max 2008
  • Heidi1

    lördag bör ju bli den bästa dagen för alla tycker man om man då inte jobbar, jag e ledig den helgen som tur e


    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • MrsNash

    Jag håller med, lördag tycker jag!
    Sara - sorry då kan jag inte hjälpa dig med bilskjuts! Men vart bor alla egentligen, det har jag glömt bort. E det inte nån som kommer uppifrån som du kan åka med?
    Det är ju snart bara tre veckor kvar till mässan därav att jag tog upp det så vi kan fila lite på detaljerna, man vet ju hur snabbt veckorna går.

  • sara1981
    MrsNash skrev 2010-03-16 15:49:31 följande:
    Jag håller med, lördag tycker jag! Sara - sorry då kan jag inte hjälpa dig med bilskjuts! Men vart bor alla egentligen, det har jag glömt bort. E det inte nån som kommer uppifrån som du kan åka med? Det är ju snart bara tre veckor kvar till mässan därav att jag tog upp det så vi kan fila lite på detaljerna, man vet ju hur snabbt veckorna går.
    Ja, om nån ska åka uppifrån kan ni väl hojta till, kan ju ta mig till nåt ställe som passar att hämta upp på isf.
    Jag jobbar den helgen så isf måste jag ta semester nu i veckan så att de hinner fixa vikarie...
    Amilia 2006 Max 2008
  • Heidi1

    jag bor caa 5 mil utanför gbg, mellan borås o gbg.


    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Heidi1
    Teskedsmamman skrev 2010-03-17 17:33:51 följande:
    Det börjar tyvärr luta åt att maken jobbar och att jag inte har råd heller....
    va synd
    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • MrsNash

    Halloj tjejjer! Vad är det som händer, håller vi på och tappa tråden nu så här fyra år senare???!

    Jag vet att jag var den som tog upp barnmässan, men nu inser jag att jag inte heller kan lördagen, maken ska skriva högskoleprovet och två barn har jag inte lust att ha med mig, det räcker med ett. Men jag vill JÄTTEGÄRNA åka dit och gärna träffa de av er som kan, men jag kan alltså inte lördagen . Fredagen eller söndagen går jättebra.
    Hur känner ni andra som ville åka????!

    Trevlig påsk på er alla!

  • Teskedsmamman
    MrsNash skrev 2010-04-01 14:36:11 följande:
    Halloj tjejjer! Vad är det som händer, håller vi på och tappa tråden nu så här fyra år senare???! Jag vet att jag var den som tog upp barnmässan, men nu inser jag att jag inte heller kan lördagen, maken ska skriva högskoleprovet och två barn har jag inte lust att ha med mig, det räcker med ett. Men jag vill JÄTTEGÄRNA åka dit och gärna träffa de av er som kan, men jag kan alltså inte lördagen . Fredagen eller söndagen går jättebra. Hur känner ni andra som ville åka????! Trevlig påsk på er alla!
    Tror det hängs mer på FB faktiskt

    Trevlig påsk till alla!
    3 killar & i vecka 21 ☆☆ tesked.blogspot.com/ ☆☆ Virkaholic
  • Heidi1

    söndag skulle fubka bra för mig annars, fredag blir nog lite jobbigt för mig för då jobbar sambon


    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Sassa82

    Jag är inne och läser rätt ofta men dålig på att skriva

    GLAD PÅSK ALLA!!

Svar på tråden Oktobermammorna rockar vidare!!!