• Nype

    Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!

    Hej!
    Här håller ett gäng mammor ifrån Sundsvall och Timrå till. Vi snackar om alltifrån bästa vinterskorna, barnaktiviteter, trotsålder, dagishyvs till hur man får bort de tjuriga extrakilona på mammakroppen .
    Några har ett barn och andra har flera.
    Ålder på kidsen varierar från nykläckt till nästan vuxen.

    Ju fler desto roligare tycker vi så välkommen hit!  

    P.S. Är ni nyfikna på vilka barn och mammor som hänger här finns det en lista på förstasidan. Bara att kopiera och lägga till er själva om ni vill vara med  D.S.


    Två goa brudar! Livet är fantastiskt!
  • Svar på tråden Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!
  • Guld gossarnas Super Mamma

    linalotta:men nej nej,något fel på lilla hjärtat för det absolut inte vara,det bestämmer vi.    och inget sa du sist vi sågs och du tom skjutsade hem mig! din buse!  


    HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!
  • linalotta

    he he...nej men med våra tiotusen turer hit och dit så törs jag adlrig vara säker och inte ens nu är jag ju det...vågar inte ta ut nåt överhuvudtaget den här gången...7 ivf sen ville kom gör liksom sitt :)
    Men visst täknte jag tanken då vi var hemma hos jennie..jag ville också  handla små minikläder men vågade inte än...men om två veckor å allt ser ok ut då ska jag slappna av och passa på att njuta också! :)
    Sen tjejen som satt vid köksbordet och såg tokgravid ut hon var i samma vecka som jag och hon var så avslappnad och berättade gärna och jag vågade inte ens tänka tanken att jag hade nåt i magen...konstigt det kan vara! Sorry...det är bara jag som nojjar!  :)

  • Vix

    GRATTIS igen gumman Hjärta Du ska se att det kommer att bli ett friskt underbart busfrö som dyker fram i augusti

    Själv sitter men troligen med världens värsta bihåleinflammation. Gör så ont så lille Filip kom till mig och klappade tröstande och sa "Mamma ajaj" Go hjärtat.


    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)
  • Guld gossarnas Super Mamma

    linalotta:man förstår ju faktiskt efter allt ni varit med om,så här hålls tummisarna hårt hårt för att allt går vägen nu,klart det går.  {#emotions_dlg.flower}  varm kram  {#emotions_dlg.flower}


    HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!
  • Vix
    Solig Grattis Lukas på din 5-årsdag. Solig
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)
  • Guld gossarnas Super Mamma

     Hjärta  Idag blev min son hela 5år! Hjärta  han och Liam firade med ett Bowling kalas som blev mkt uppskattat. så en lycklig och så nöjd kille somnade sött ikväll och imorgon så fortsätter firandet med andra gäster här hemma.  Solig

    Vix: tack tack och hoppas Hampus hade en super bra dag han med på sin födelsedag.  {#emotions_dlg.flower}


    HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!
  • Vix

    Tack Tja Hampus hade en så där födelsedag. Dels hade han vattkoppor sen så åkte hans mormor på en propp en liten stund innan de skulle komma upp på kalaset så hon blev hämtad av ambulans. Tack och lov så försvann proppen av sig själv. Så hon är piggare men inte helt bra.
    Men Hampus blev glad iallafall över alla sina paket. Fick bl.a. en cykel av mormor & morfar samt farmor & farfar.


    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)
  • Guld gossarnas Super Mamma
    {#emotions_dlg.flower} Varmt grattis till finaste Liam 5år idag! {#emotions_dlg.flower}

    Vix:just ja,huga,sånt elände...tur att det löste upp sig själv ändå. {#emotions_dlg.flower}
    Lukas skulle med få en 20 tums cykel nu,men de var helt slut i lagret,så vi får se om det kommit in flera till nästa vecka.
    HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!
  • Vix

    TUA: Hampus fick en 20 tums cykel ifrån Biltema. Köpte den för ett par veckor sedan och då var det bara två kvar. Hård åtgång på dem. Alla andra modeller och storlekar fanns men just den sorten som han fick var det många som hade köpt.

    Grattis Liam 5 år

    Helt sjukt att våra små har hunnit blivit 5 år redan. Vart tog dessa år vägen???


    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)
  • Guld gossarnas Super Mamma

    vix: är det Fire cykeln han fått Hampus? den modellen ska L även få,Biltema skulle få in 17st x 4 kontainer till nästa vecka,men dessa skulle redan kommit in v.8,så mkt försenade då,håll tummarna hårt att dessa kommer in un då


    HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!
  • Vix

    TUA: Nä vi valde en Buddy då jag tyckte det var bättre kedjeskydd på den och sen vet jag att Hampus vill sätta fast saker på pakethållaren så då var det ett enkelt val
    Hoppas att de får leveranserna då. Trist att det var så mycket försenat.


    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)
  • linalotta

    åh jag ska bara glatt ta och berätta att nu har jag äntligen vart på mitt andra stora ultraljud! Första gången skrämde de skiten ur mig (Då håkan va i usa också till råga på allt). De kunde inte hitta kammrarna i hjärtat så jag fick komma tillbaka efter två veckor igen. Så i två veckor trodde ja det va mer eller mindre kört. Men så blev det äntligen koll igen och de letade och letade och letade och de hittade inget då heller. Men efter lite bankningar på magen och vridningar av mig så hittade de äntligen en fin bild på ett fint hjärta! Så nu ska jag äntlgien försöka slappna av och känna mig lite lycklig också!!  :)

  • Vix
    Solig {#emotions_dlg.flower} HjärtaGrattis Linalotta till en underbar liten tös Hjärta {#emotions_dlg.flower} Solig
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus¸ Filip & Irma ♡ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!