• tebax

din vän har 5 barn av varje kön

din vänninna har 5 barn av samma kön och hon blir gravid igen. Vad blir din första reaktion?

(la denna under etik, kom inte på var någonstans den skulle passa in annars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 09:22
    Skit i rubriken frågan står i TS Skrev ju väldigt fel i rubriken.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden din vän har 5 barn av varje kön
  • lövet2

Jag skulle inte ha tänkt så mycket på saken. Om hon redan har 5 barn, så vill hon uppenbarligen ha många barn. Däremot skulle jag själv hålla tummarna för att hon fick av den andra sorten denna gång. Omväxling förnöjer!

• linjes

kunde inte bry mig mindre,hennes ungar hennes jobb

• TessaS

Bryr mig inte.
    Om det är en planerad graviditet är jag glad för hennes skull.

• Stårschan

Shit - en unge till! Och det är jag i min fulla rätt att tycka så länge jag inte låter henne veta det!

Den som vill bli älskad för den hon är, gör klokt i att se till att hennes sanna jag är värt att älska!
  • Cecese

Shit en unge till. Jag har 4 st och tycker det är fullt tillräckligt och tycker inte att vi hinner med varje barn som vi skulle önska så jag förstår inte hur dom med ännu fler barn orkar och hinner med varje barn.

Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och ♂ oktober -08
  • Michisen

Annat: Grattis!
    Bara de känner att de vill, orkar och har möjlighet att ta hand om såna barn så har jag inget annan reaktion än att bli glad för deras skull, vad fint med ett nytt litet liv!

• VulgusProfanum

WOW
    Att de orkar men roligt för dem!

• Neko

Annat: hon råkade säkert bli gravid av misstag =P Men kul för dem om de orkar =)

• Geiisha

"Shit ännu en unge!?" Beundransvärt.. men har de pengarna och känner att de har tiden så att säga så - fine with me.

Svar på tråden din vän har 5 barn av varje kön