• robama

Vilya född i vecka 23+2

Hej! den 25 februari föddes våran prinsessa 17 veckor förtidigt... hon vägde 643 gram och va 31,5 cm. på denna vecka hon har levt har hon fått 1 blödning i lungorna och 2 små blödningar i hjärnan...
    men hon är stark våran flicka! och vi kämpar vidare... finns det någon därute som har gått igenom samma sak?
    mamma och pappa bloggar om kampen
    finest.se/lillaamanda
    finest.se/robinvonp

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-25 11:52
    Tack alla som visar sitt stöd!
    idag är det 6 månader sedan våran vilya föddes och det är en jobbig dag!
    vi saknar våran dotter så mycket, det känns som om tiden stått stilla!
    har inte varit inne så mycket här, det är för smärtsammt!
    men styrka till alla som kämpar med sin sorg och till alla som har barn som överlevt och till er som fått en vacker ängel!
    tack!!!

• Svar på tråden Vilya född i vecka 23+2
  • Miaronethia

Några tårar för er, så att det inte blir alltför många ni måste fälla!
    Ni har skrivit så fint om eran underbara Vilya. Hoppas minnena av henne är starka och vackra!
    Kämpa på nu, ta hand om varandra, det blir bättre!

• white lilly

Lider med er just nu. Det ni går igenom ska ingen förälder behöva gå igenom. Vila i frid Vilya.

• Taryn

Vila I fried Vackra fina Vilya, sin mammas och pappas lilla skatt!

• Emmy K

Nej! Inte lilla Vilya! Om någon måste gå så finns det andra som har förbrukat sin tid här.

• Emmy K

Jag brukar inte skriva dikter men den här skrev jag för ett tag sedan till alla de som måste sakna sina barn några dagar till... Jag känner alltför många...

Jag lägger dig här för en liten stund
    mellan trädets rötter i en grönskande dunge
    Se nu till att få dig en blund
    Du min älskade fina lilla unge

När jag vaknar upp till ännu en dag
    Får jag sakna dig lite till
    men du har tagit ett endaste andetag
    för här i trädets skugga står tiden nästan still

Somna nu skönt när jag nynnar din sång
    hör hur jag viskar ditt namn
    När du slår upp ögonen nästa gång
    så ligger du redan tryggt i min famn

• madde1983

beklaga så , sitter här  och fäller tårar , jsg lider med er
    kram

• Tessita

Åh, nej.... Jag gråter för er skull, lider så det gör ont i hjärtat....

Ta hand om er i sorgen...

Styrkekramar

• bluebird
    robama skrev 2010-03-04 08:58:12 följande:
    Hej! den 25 februari föddes våran prinsessa 17 veckor förtidigt... hon vägde 643 gram och va 31,5 cm. på denna vecka hon har levt har hon fått 1 blödning i lungorna och 2 små blödningar i hjärnan...men hon är stark våran flicka! och vi kämpar vidare... finns det någon därute som har gått igenom samma sak? mamma och pappa bloggar om kampenfinest.se/lillaamanda finest.se/robinvonp
    HOn var stor för att vara född så tidigt, stort Grattis. Jag är själv mor till två pojkar som är födda i v.23, den ena klarade sig, den andra avled efter en lång tids kamp. Håller tummarna för att allt går bra för er dotter.
  • bluebird
    robama skrev 2010-03-09 12:33:28 följande:
    våran vacka ängel har nu lämnat oss... hon somnade i våra armar den 7/3 kl 17.00det är fan för jävligt:( finest.se/lillaamanda  finest.se/robinvonp
    Såg just detta inlägg. Jag beklagar verkligen det ni nu tvingas gå igenom.
  • Taryn
    bluebird skrev 2010-03-09 12:47:56 följande:
    HOn var stor för att vara född så tidigt, stort Grattis. Jag är själv mor till två pojkar som är födda i v.23, den ena klarade sig, den andra avled efter en lång tids kamp. Håller tummarna för att allt går bra för er dotter.
    Laser du inte traden och uppdateringarna??
  • bluebird
    Taryn skrev 2010-03-09 17:11:56 följande:
    Laser du inte traden och uppdateringarna??
    Läser du inte tråden?
    bluebird skrev 2010-03-09 12:49:09 följande:
    Såg just detta inlägg. Jag beklagar verkligen det ni nu tvingas gå igenom.
  • pyretochbönan0809

Sitter och gråter...Såg tråden för första gången nu och har vart inne på bloggen och läst...Kan inte tänka mig hur hemskt det måste vara för er just nu men ni och er ängel har fått en plats i mina tankar.
    *kramar*{#lang_emotions_heart}

Vårt Pyre 5/7 - 08 och vår Böna 15/8 -09
  • Katarina76

Det känns inte rättvist att detta ska drabba er, ni verkar vara så kärleksfulla föräldrar! Vila i frid söta Vilya!

• Niillis

usch jag fäller många tårar nu finner inga ord jag beklagar så mycket...

BF 2010-06-21
  • mina12

Jag har varit borta från FL i ett par dagar och nu när jag går in och tittar i mina favorittrådar, så ser jag att detta har hänt. Jag är så ledsen för er skull. Det gör ont i hjärtat att tänka på vad ni behöver gå igenom just nu.

Massor av styrkekramar till er!

Svar på tråden Vilya född i vecka 23+2