Någon som gjort fungerande tandblekning hemma?
Vill bleka mina tänder men gärna slippa att lägga tusenlappar hos tandläkarn.. Någon som gjort det hemma? Vad var det för märke? Såg ni tydliga resultat?
Vill bleka mina tänder men gärna slippa att lägga tusenlappar hos tandläkarn.. Någon som gjort det hemma? Vad var det för märke? Såg ni tydliga resultat?
Tandblekning hemma fungerar toppen kan jag meddela. Jag har köpt blekgel 35% av en säljare på Tradera och sedan köpt boxningstandskydd på sportaffären som jag kokat i vatten och format till efter mina tänder. Betalade 119 kr för blekgelen och 50 kr/st för skenorna. Billigt och bra!!!
Ska kanske tillägga att det kräver lite tålamod men jag fick synligt resultat redan efter 4-5 behandlingar. Lite lätta ilningar i tänderna som gick över på några dagar. Använd någon sensitive-tandkräm och skölj med stark flour under behandlingen.
Har också crest whitstripes som jag fått från en som var över i USA
SMIDIGT och gav ett helt klart godkänt resultat!!!
Ska köpa igen!
En fråga till er som använder Crest: Kommer blekningen åt ordentligt mellan tänderna? Gelen åker ju in mellan så att det blir vitt och fint även där men hur fungerar stripsen?
Finns på Tradera är enda stället jag sett....
Man kan trycka till lite då och då så gelen borras in mellan tänderna om man säger så
Det står att den ska sitta 30 min tror jag men jag har kört lite längre,perfekt när man sitter framför tv eller så på kvällen!
Har fått för mig att de som säljer Crest på Tradera lägger på ganska rejält på priset. Har för mig att min svärmor betalade knappt 300 kr för 52 st remsor i USA.
Tror jag betalade svägerskan knappa 200 kr för 30 remsor.....
Nu har jag gjort några behandlingar och har helt klart fått vitare tänder.. Ska fortsätta ett tag till. Lite krångligt att få till bra tandavtryck men när jag använde riktigt hett vatten så gick det bra. Lite ilningar men inte alls farligt och tandköttet har inte tagit skada. Det här skulle jag gjort tidigare:)
Hur är det med Crest och styrkor? Finns det olika styrkor på blekningen? Jag vill helst ha det starkaste som finns så att jag slipper använda dem så länge.
*Puffar*
Jag har köpt Aquafresh white trays både i USA och på Amazon. Funkar bra.
Verkar som den billigaste tandblekningen kommer från Ease White, 100 kr billigare än dentaworks, nån som provat?
Det finns många alternativ till Ease White. Jag provade dom en gång med helt okej resultat. På sidan www.blekningavtander.se kan man få tips på andra företag som erbjuder [url=www.blekningavtander.se]tandblekning billigt[/url].
Tandblekning hemma - http://track.ibright.se/product/iBright/?uid=2484&sid=879&pid=134&bid=advandec Mina tänder är märkbart vitare och jag såg skillnad redan efter första gången