• tindratindra

    Första barnet i Borås eller närheten?

    Någon här som bor i Borås och väntar sitt första barn? :)

    Jag är 23 år och väntar mitt första i september!

  • Svar på tråden Första barnet i Borås eller närheten?
  • ulrika1986

    Hej :) Jag  heter Ulrika och jag bor på norrmalm i Borås. Jag väntar mitt första barn och är 24år i juni. Vi har för tillfället fått 5september som ned dropp datum :)
    Men det kanske ändras den 8/4 då vi ska på vårt första ultraljud :) ska bli såå kul !!
    Jag har en kompis som ska ha samtidigt som försöker få ihop en liten go mammagrupp,,,,,
    hon har hittat två andra tjejer här via familjeliv.se och det hade varit kul om du var intresserad ?

    Vet inte riktigt vad hon tänkt sig ännu, är ju min första gång men men ,,,,, 

  • tindratindra

    Hej!
    Jag har fått bf datu 25/9.. Längtar så till mitt ultraljud. Ska du ta reda på vad det är för kön? :)
    Ja en mammagrupp vore jätte roligt, jag har bara bott i Borås sedan i juli, så jag känner inte så många här än...
    Jag har varit inne i en annan tråd ang mammaträff här i Borås.. Kanske är samma?

  • ulrika1986

    Vi kan ju fortsätta prata i den tråden istället då kanske ? där vi alla är ? :) har själ v inte skrivit något i den andra man ska göra det då jag har lite mer tid ....

Svar på tråden Första barnet i Borås eller närheten?