Hej!
För det första, hur kan ni sitta här på detta forumet och skriva "marijuana är farligt" "vad det kan göra med männiksor efter ett längre användade" när ni själva inte ens har prövat? Ni har ju ingen aning vad det är för något och hur de påverkar er i era liv.
Det ni flesta skriver är sorgligt och ironiskt, alltså det där är ren skit snack damer och herrar.
Folk som läser saker på Gp,afonbladet ect ect och tror på allt dem säger är det synd om, det är dags att folk öppnar sina ögon och kollar ut genom deras lilla låda som ni lever i just nu.
Marijuana är som allting här i världen. den är gjord på denna planet, det är ingen knäpp forskare som har suttit med massa kemikalier och kommit på denna drog, den är skapad här på denna planet.
Denna växt har funnits i våra liv sedan människan skapades, indianer, majja folket, egypterna, romarna, you name it! fanns under al
la dessa epoker, och denna växt användes mycket för, inte bara för att röka den.
Folk på den tiden gjorde kläder av hampa (som är själva växten) de gjorde papper och en massa mer.
Marijuana är inte bara en växt som gör dig hög när du röker det.
Jag har nu rökt Marijuana i ca tre år (då och då, inte varje dag) och är snart 20 år gammal.
Och för mig har det varit en gåva. Det har aldrig lätt mig till något dåligt.. någonsin!
Jag har lärt mig otroligt mycket när jag har varit hög.
Jag har lärt mig hur detta liv fungerar, hur våra system styrs, hur människor är.
Man kan säga att jag har blivit smartare, jag har inte lärt mig matematik,engelska,svenska eller något annat område i skolan. Man kan säga att jag har lärt mig fysik, inte att dra linjer och räkna ut olika formler utan hur allt fungerar, för fysik är bara saker som redan finns på jorden och människan "hittar det"..men det fanns ju redan innan de "hittades"
Ni som är oroliga för era barn som röker Marijuana, gå fram och prata med dem. fråga dem hur Marijuana påverkar just dem. Om de börjar ta massa skit som heroin, Lcd så är de dags att hoppa in och ge de en smäll på käften för sånt skit ska vi människor inte ta. det är rena droger.
Samma sak gäller egentligen tobak som dödar sjuka summer varje år och alkohol.
Marijuana har aldrig dödat en människa på denna jord.
Ni som är skeptiska, snälla, kom inte med dumma motargument för det kommer inte leda till något.
NI kan säga vad ni vill, jag kommer att komma med ett bättre argument.
De som känner "denna kille kanske har en lite rätt ändå" och är nyfikna på mer.
Ladda ner " The Union: The Business Behind Getting High"
Den är jätte bra för människor som vill veta mer om Marijuana och dess historia.
Det sista jag har att tillägga är:
"Vi lever omkring er, men i tystnad"