• MajMamman08

    vi som vill ha plus i april!

    Här kan vi följas åt o dela våra tankar kring äl,BIM,gravidites symptom m,m!
    Nu hoppas jag bara på ett pluss för min del=)
    Hade ÄL den 21/3 så har BIM 1-4 April.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-25 21:15
    BIM listan: www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51600558.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 20:15
    GRAVID tråden för alla som plussat BF DECEMBER!VÄLKOMNA!
    www.familjeliv.se/Forum-11-233/m51802569.html
  • Svar på tråden vi som vill ha plus i april!
  • sommar83
    MajMamman08 skrev 2010-04-13 08:26:34 följande:
    JAg har annan uppfattning När jag testade med digital förra gången fick jag inte gravid! och sen testade jag med cb stickor och då fick jag ett fint plus Enligt min erfarenhet så är inte de digitala lika känsliga som stickor!!! Men kan ju vara olika
    Ja det e ju sant. Jag har alltid (låter som det är många ggr, men det är ju bara två tillfällen under mitt liv som ja fått positivt) fått lika starkt på både sticka som digitalt, men har liksom lättare att lita på den digitala :)
  • MammaAmy

    Grattis grattis till alla er som plussa....

    själv så har jag prcis min ÄL eller rättare, är i den fertila fasen ...hm äl är den 15/16

    så de för fullt med babyverkstaden just nu som ni förstår, men jag hoppas att jag kan återkomma med "bra" resultat runt den 25 april då...;)...

    Kraaaam//AMY

  • 3 barns mamma84

    Här fick man ju + på stickan 16/4 hihi så alla vet


    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • MammaAmy
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-18 22:10:19 följande:
    Här fick man ju + på stickan 16/4 hihi så alla vet
    oohhh grattis grattis grattisss......va kuuuul
  • Minifer
    sommar83 skrev 2010-04-12 23:13:30 följande:
    GRATTISS!!! Gud så kul! Kram om dig
    tack så jättemycket!! :D:D
  • 3 barns mamma84
    MammaAmy skrev 2010-04-19 14:48:25 följande:
    oohhh grattis grattis grattisss......va kuuuul
    Tack

    Hur går det för dig gumman ?
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • MammaAmy
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-19 17:30:35 följande:
    Tack Hur går det för dig gumman ?
    Hej!
    Är verkligen superglad för din skull....vet hur det känns att vänta ;)...

    själv så var jag på toan igår, och fick mitt livs värsta besked...
    nämligen, att jag blödde....var hos läkaren, de visste inte riktigt vad som hade hänt...
    men en bebbe, kan jag iaf inte förvänta mig....
    kram!
  • Kopparkruka

    Va kul att så många plussat i vår tråd

    Själv hade jag en oerhört förskjuten ÄL! ÄL ägde rum på dag 33... Jag hade totalt gett upp hoppet denna omgång och inväntade mensen. Jag tror allt att det var rosenroten som rörde ihop allting. Så, nu har jag BIM 30 april... Så chansen att plussa i april finns ju fortfarande!

    HOPPAS!

    Grattis åter igen till er andra som plussat {#lang_emotions_gravid}


    ~ Du finns inom mig, mitt hjärtas hemlighet ~
  • Minifer
    Kopparkruka skrev 2010-04-21 17:31:34 följande:
    Va kul att så många plussat i vår tråd Själv hade jag en oerhört förskjuten ÄL! ÄL ägde rum på dag 33... Jag hade totalt gett upp hoppet denna omgång och inväntade mensen. Jag tror allt att det var rosenroten som rörde ihop allting. Så, nu har jag BIM 30 april... Så chansen att plussa i april finns ju fortfarande! HOPPAS! Grattis åter igen till er andra som plussat
    hoppla, åh vad spännande!! Då släpper jag inte tummarna riktigt än =)
  • 3 barns mamma84
    MammaAmy skrev 2010-04-21 09:45:36 följande:
    Hej!Är verkligen superglad för din skull....vet hur det känns att vänta ;)...själv så var jag på toan igår, och fick mitt livs värsta besked...nämligen, att jag blödde....var hos läkaren, de visste inte riktigt vad som hade hänt...men en bebbe, kan jag iaf inte förvänta mig....kram!
    Fan oxå fan ta allt !!!
    Varför varför du oxå !!!
    Vilken vecka var du inne i då ?
    Kanske en blödning som ej e farlig ??
    Håller tummarna hårt!!!

    Beklagar om det var mf men jag vill inte tro det!!!
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • MammaAmy
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-21 19:54:08 följande:
    Fan oxå fan ta allt !!!Varför varför du oxå !!!Vilken vecka var du inne i då ?Kanske en blödning som ej e farlig ??Håller tummarna hårt!!!Beklagar om det var mf men jag vill inte tro det!!!
    tack gumman...märker att dina ord kommer från hjjärtat...och jag uppskattar det mycket...speciellt nu, när jag är som mest sårbar....

    vet ej riktigt vad det var...men vi gjorde ju allt som man skulle på äglossningen osv...
    så nu ska vi försöka än en gång...få se hur det blir denna gång, vad ska man göra, vågar inte ge upp hoppet...får inte göra det!

    tiotusen kramar...
    //Amy!
  • Jenka73

    Grattis till alla +

    Här har inte kommit något + ännu :( bara att kämpa vidare om jag orkar. Börjar bli rätt trött på de om jag ska vara riktigt ärlig.
    Nu har jag sakt så här kommer de så kommer de, annars får de vara så....

  • MammaAmy

    Happy Happy Me!
    Nu har även jag testat +++ =)))
    Så glad så de inte sant, vi såg verkligen framemot det här...och jag hade testat negativt bara för nån dag sen, men sen kom mensen aldrig så vi peovade igen
    och det blev TVÅ streck på stickan!!

    Kraam o lycka till allihopa!

  • Minifer
    MammaAmy skrev 2010-05-23 11:40:57 följande:
    Happy Happy Me! Nu har även jag testat +++ =))) Så glad så de inte sant, vi såg verkligen framemot det här...och jag hade testat negativt bara för nån dag sen, men sen kom mensen aldrig så vi peovade igen och det blev TVÅ streck på stickan!! Kraam o lycka till allihopa!
    åååh vad härligt!! GRATTIS!!!!! Jättekul!!! Weeee!
  • MammaAmy

    Taaaack...tusen tack...
    ja det är verkligen jättehärligt, kan knappt fatta att det är sant ...heh
    Kraaamis o tack än en gång!

  • 3 barns mamma84
    MammaAmy skrev 2010-05-23 11:40:57 följande:
    Happy Happy Me!Nu har även jag testat +++ =)))Så glad så de inte sant, vi såg verkligen framemot det här...och jag hade testat negativt bara för nån dag sen, men sen kom mensen aldrig så vi peovade igenoch det blev TVÅ streck på stickan!!Kraam o lycka till allihopa!
    Mitt hjärta hoppar i höga varm yess stor jädrans grattis till ett {#lang_emotions_plus}
    Gud vad jag är glad att du fick dit {#lang_emotions_plus}
    Detta är du värd vännen
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • MammaAmy
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-23 15:52:03 följande:
    Mitt hjärta hoppar i höga varm yess stor jädrans grattis till ett Gud vad jag är glad att du fick dit Detta är du värd vännen
    Guud jag får tårar i ögonen...tusen tack, en sådan människa som du är verkligen svårt att hitta...jag är så tacksam för du delar mitt glädje med mig....det betyder så mycket...

    tusen tack än en gång...
    /Amela!!
Svar på tråden vi som vill ha plus i april!