• littlemissunshine

    Vi som har beräknad bf i november, haka på här!:)

    Skapar den här tråden för mig/oss som letar efter andra med bf i november & känner som jag gör, att det skulle vara skönt & få prata med andra som är gravida då man  kan prata om hur man känner, hur man mår, hur man upplever graviditeten osv :)

    Häng med!:D

     

  • Svar på tråden Vi som har beräknad bf i november, haka på här!:)
  • gravid92
    mariana henriksson skrev 2010-03-28 19:17:36 följande:
    oki oki. då e det  nytt för dig dig med o känna på allt som händer,,,
    ja så sant:P
  • mariana henriksson
    Love3 skrev 2010-03-28 19:20:51 följande:
    Ja så det blir full rulle här hemma sen haha
    he he kan tänka mig det, får jag fråga hur gammla e dina pojkar??
  • Trollungen08

    Hakar på här. Väntar våran 2:a i början på november. Mår konstant illa hela dagarna o klarar inte av så mycket. Hoppas på att det kommer o avta snart så man kan bli som folk igen.

  • Yoshii

    Dom är 11 & 6 år =)

     så jag var 15år när jag fick mitt första barn & 20 med andra barnet.

  • mariana henriksson
    Trollungen08 skrev 2010-03-28 19:24:04 följande:
    Hakar på här. Väntar våran 2:a i början på november. Mår konstant illa hela dagarna o klarar inte av så mycket. Hoppas på att det kommer o avta snart så man kan bli som folk igen.
    hahaha oki oki,,, grattis
  • mariana henriksson
    Love3 skrev 2010-03-28 19:24:24 följande:
    Dom är 11 & 6 år =) så jag var 15år när jag fick mitt första barn & 20 med andra barnet.
    aaa oki oki då blir det fullrulle ha ha
  • Yoshii

    Ja fast rätt skönt tror jag iomed att mina pojkar är så stora & inte "behöver" mamma lika mycket som småbarn direkt. Sen så är det ju pojkar & låter gärna & vilda lekar ska det gärna vara också {#lang_emotions_tongue_out}

  • mariana henriksson
    Love3 skrev 2010-03-28 19:30:08 följande:
    Ja fast rätt skönt tror jag iomed att mina pojkar är så stora & inte "behöver" mamma lika mycket som småbarn direkt. Sen så är det ju pojkar & låter gärna & vilda lekar ska det gärna vara också
    vilda lekar he he förnamnet,,, he he nee det blir no toppen
  • littlemissunshine
    Trollungen08 skrev 2010-03-28 19:24:04 följande:
    Hakar på här. Väntar våran 2:a i början på november. Mår konstant illa hela dagarna o klarar inte av så mycket. Hoppas på att det kommer o avta snart så man kan bli som folk igen.
    usch.. måste vara jobbigt o må illa hela dagarna :/ hoppas det går över snart eller blir lindrigare iaf!
  • Yoshii
    Trollungen08 skrev 2010-03-28 19:24:04 följande:
    Hakar på här. Väntar våran 2:a i början på november. Mår konstant illa hela dagarna o klarar inte av så mycket. Hoppas på att det kommer o avta snart så man kan bli som folk igen.
    jag vet hur du har det! Jag mår illa om jag inte äter & äter jag så växer det bara i munnen . Så här försöker jag äta lite men ofta.
  • Trollungen08
    Love3 skrev 2010-03-28 19:38:13 följande:
    jag vet hur du har det! Jag mår illa om jag inte äter & äter jag så växer det bara i munnen . Så här försöker jag äta lite men ofta.
    ja det försöker jag med göra. men funkar inte alltid. ska in på vul på tisdag o kolla om det är 2. sist jag var på vul såg dom 2 fostersäckar, men bara ett foster.
  • ingendukänner

    Hej alla jag hakar på här!
    Gravid med mitt första barn är just nu i v6+6.

    Mår illa från och till speciellt om jag inte äter ofta.
    försöker äta nyttigt nu och dricka nyttigt.

    det som är värst nu är den förbannade tröttheten...någon mer?

  • gravid92
    ingendukänner skrev 2010-03-29 02:04:04 följande:
    Hej alla jag hakar på här! Gravid med mitt första barn är just nu i v6+6. Mår illa från och till speciellt om jag inte äter ofta. försöker äta nyttigt nu och dricka nyttigt. det som är värst nu är den förbannade tröttheten...någon mer?
    Välkommen, jag är i v 6+5 =) jag har samma sumptom som dig=)
  • mamalin

    Hej hej!
    Jag är i v. 7+5 och har mått illa nu i 4 dagar. Trött som en gnu och hungrig var 3e timme. Det är livet :)
    Ska prova på åksjuketabletter i veckan tror jag, blir svårt att klara av jobbet om illamåendet håller i sig.

    Den 23e November är vårt lilla liv beräknat att anlända, vi får hålla tummarna för att vi inte skrämmer i väg han/henne. :)

  • johansson81

    hej Ny här..
    Är med beräknad i november är nu i vecka 8+1.
    Väntar barn nr 5. Kan ju ärligt säga att jag mår då inget vidare.. mår illa hela dagarna med korta uppehåll då man passar på att äta.
    Fler som mår såhär??

  • mamalin

    Hej och välkommen :)

    Üsch då, ja jag har med mått jätteilla nu de senaste dagarna. Har inte heller kunnat äta mkt och definitivt inte mer än mat. Så påskhelgens godsaker har fått ligga kvar på hyllan.
    Jag mår bättre på Postafen. Åksjukepiller. Har du provat dom? Man blir trött som bara den men jag tycker det är lättare att kämpa mot tröttheten i jämförelse till illamåendet.

    Jag är med i v 8 nu. btw.

Svar på tråden Vi som har beräknad bf i november, haka på här!:)