• Väntan på en liten

    30+ som arbetar på första barnet BIM April 2010

    BIM-lista April för 30+ som arbetar på första barnet


    Det finns en tråd som heter "30+ som arbetar på första barnet (del 20)" och här är BIM-lista för Mara 2010 för dessa underbara tjejer! Det här är alltså ingen "vanlig" BIM-lista där man bara skriver upp sig och försvinner, här känner vi varandra och vi delar glädje och sorg, både här och på originaltråden!!!

    Ett litet önskemål dock, har ni väl skrivit upp er på listan kan ni väl vara vänliga att komma tillbaka och flytta ner er (förhoppningsvis till GRAVIDA) när BIM passerats, det är så tråkigt när det halkar efter namn som man inte vet hur det går för, och vår "statistik" blir lite missvisande! Så snälla uppdatera, det uppskattas .

    LYCKA TILL ALLA UNDERBARA TJEJER I "30+ SOM ARBETAR PÅ FÖRSTA BARNET" -TRÅDEN!!!

    *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Gör på följande sätt:

    1. Kopiera den SENASTE listan (Markera och kopiera (ctrl+c).
    2. Klistra in den i svara på inlägg (ctrl+v).
    3. Lägg till dig själv på rätt dag.
    4. Ändra numret i parentesen (visar hur många med BIM den dagen) + summan längst ner.
    5. Ändra statistiken längst ner (Antal * 0,16) JA! 16% gäller här!
    6. När man lyckats (eller, vilket vi hoppas inte gäller för någon på denna lista, misslyckas) gör som punkt 1-4 fast ta bort dig från din dag. Lägg sedan till dig på gravida (eller lycka till nästa gång) och ändra siffra i den parentesen och antalet kvar på listan.
    OBS!!!! Ändra inte statistiken för den utgår från alla som har varit med på listan någon gång.

    OM du har BIM två gånger denna månad så ska bägge chanserna räknas separat.

    Välkommen!!!

    *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
    Längtar...
  • Svar på tråden 30+ som arbetar på första barnet BIM April 2010
  • Milon

    Oj vilken grej!
    Pelargonia - Supergrattis till pluset om jag missat skriva det.

    Väntan - Hoppas verkligen att det är på riktigt den här gången, Grattis!

  • Väntan på en liten
    Milon skrev 2010-04-25 20:22:19 följande:
    Oj vilken grej!Pelargonia - Supergrattis till pluset om jag missat skriva det.Väntan - Hoppas verkligen att det är på riktigt den här gången, Grattis!
    Det måste vara på riktigt, syns hur tydligt som helst trots att det är halvmörkt i rummet jag sitter i

    Tack
    Längtar...256 dagar kvar
  • Väntan på en liten
    Lowa77 skrev 2010-04-25 21:07:19 följande:
    Oh, GRATTIS Väntan!! Underbart! :)
    Tack
    Längtar...256 dagar kvar
  • Väntan på en liten

    Denna gång är det på riktigt

    Andra testet Quick Respons hCG också positivt.

    Jag är gravid


    Längtar...255 dagar kvar
  • Anetha
    Väntan på en liten skrev 2010-04-26 17:47:34 följande:
    Denna gång är det på riktigt Andra testet Quick Respons hCG också positivt. Jag är gravid
    GRATTIS
  • Väntan på en liten
    Anetha skrev 2010-04-26 18:31:20 följande:
    GRATTIS
    elisabeth79 skrev 2010-04-26 19:42:00 följande:
    Grattis Väntan på en liten!!
    Tack så mycket

    Äntligen!!!!
    Längtar...255 dagar kvar
  • Väntan på en liten
    Anetha skrev 2010-04-26 20:19:36 följande:
    Kan förstå att du känner så håller tummarna att allt går bra.
    Det hoppas jag verkligen att vi alla här inne ska få friska välskapta barn
    Milon skrev 2010-04-26 20:41:11 följande:
    Grattis Väntan! Va härligt.
    Tack
    Längtar...255 dagar kvar
  • Lowa77

    Oj vad många i denna tråd som fått plus! :) Och vi är fortfarande ett par som väntar! Hoppas det smittar... Ska vänta ett par dagar till innan jag testar tänkte jag. Men känner mig nog som vanligt om jag skall vara ärlig. Lite varm har jag varit men termometern pajade så kan inte bevisa det... Och så har jag mått lite illa ett par kvällar men studsar ur sängen på morgonen och mår prima. Hmm... Idag har "m"et börjat blinka på fertilitetsmonitorn - någon mer som kör med sådan?

    Men det är såå roligt att läsa om er som plussat! Grattis igen, hoppas ni mår prima!

  • Väntan på en liten

    Mår okej.

    Vi kanske ska ta snacket o prattråden istället för i BIM April.

    Tack för alla grattis och som ni förstår så får nån annan ta och öppna en ny lista för maj 2010.


    Längtar...254 dagar kvar
  • knitwit
    Lowa - självklart får du skriva var du vill! {#lang_emotions_smile} du behöver inte alls be om ursäkt...
    Det är kanske lite mer aktivitet i pratartråden www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50625564.html (och om det inte är det så får du sparka igång den lite )
    Det brukar finnas en lista med länkar i trådstarten på BIM-listorna, men av någon anledning är trådstarten annorlunda för den här månaden, så det är inte ett dugg konstigt att du inte visste var den fanns.
  • Monchii

    Hej hallå. Jag skulle haft BIM 29 april, men vette tusan nu... Negativt gravtest hos barnmorskan idag, men superont i brösten. (har aldrig haft sådan värk i brösten)... Det känns som mensen kommer när som, fast inget har hittills hänt... Åh jag blir skogstokig!! Ska jag följa majtråden? hmmm....

Svar på tråden 30+ som arbetar på första barnet BIM April 2010