• dalgici

Hur ofta lägger ni er tillsammans?

Vill bara veta hur det ser ut för andra eftersom jag känner att vi gör det väldigt sällan.

Lägger ni er alltid tillsammans? Visst finns det säkert nån dag man inte gör det samtidigt, men hur ofta?

• Svar på tråden Hur ofta lägger ni er tillsammans?
  • hrm

Alltid, förutom när någon av oss är bortrest.

• jennyc

Ganska ofta men de berodde förr på jobb och sånt också...då kunde de bli mer sällan

Nu efter vår stora sorg lägger vi oss alltid tillsammans och somnar i varandras armar

• o0Misan0o

Vi lägger oss nästan alltid samtidigt, har hänt några få gånger (om man inte räknar med de nätter nån av oss sovit borta) under våra 8år tillsammans att nån av oss lagt oss tidigare.

• CHARLATAN

Alltid. Kanske är nån gång vi vill se olika saker på tv så kollar den ena i tv-rummet och den andra i sovrummet...

MAY YOUR ORGANS FAIL BEFORE YOUR DREAMS FAIL YOU
  • Caysa

Vi lägger oss alltid samtidigt och har gjort det i snart 4år. Det har hänt någon enstaka gång att jag gått och lagt mig tidigare, men då brukar min sambo komma in och ligga jämte mig tills jag somnat :D

• jeeri74

Så gott som alltid. Det händer ibland att jag går och lägger mig lite tidigare om jag är extra trött, men det är sällan.

• Tillfreds

vi går sällan och lägger oss samtidigt. Svårt att tajma när man har en 6 mån bäbis... ;)

• Stumpan84

Vi lägger oss alltid samtidigt! Är några få gånger vi inte gör de men dom räknas knappt!

• sofsan

Vi lägger oss alltid samtidigt då mannen inte jobbar, han jobbar natt sön-fre.Men just nu är vi föräldralediga så då blir det varje natt.Om nån har svårt att somna så har vi tv på rummet och jag har lyxen att få kli nästan varje natt eftersom jag är den som är tröttast.

(¯`°?.¸ ღ Neo 051211 ღ ¸.?°´¯) sofsan.blogg.se (¯`°?.¸ ღ Nova & Nora 100415 ღ ¸.?°´¯)
  • FruSen

Inte alls ofta. På vardagarna är det oftast jag som är sist isäng, sambon har hunnit sova. Men han börjar jobba ås tidigt på mornarna och jag jobbar på kvällarna så när jag kommer hem är jag så "uppe i varv" att jag inte kan gå och sova direkt. Nu när det är sommar och semester går sambon isäng betydligt senare än mig
    Fast ikväll törs jag nästan gissa på att vi kommer lägga oss samtidigt
    Men visst händer det nån enstaka gång.

• kokos

OJ en gång om året typ Min man är en natt-människa och jag är död runt 22
    Däremot är jag uppe vid 4-5 för barnen vaknar då medan han sover till 12 (på helger).

• Niiskuneiti

Oftast! Men det är heller inget måste ifall den ena är tröttare än en andra en kväll. Under ledighet blir det nästintill alltid men under vardagarna kan jag vara tröttare ibland.

Svar på tråden Hur ofta lägger ni er tillsammans?