• Anonym (moi)

har du, kvinna, haft sex med en (mycket) yngre man?

Jag är 33 och råkade ha sex met en 18-åring. Han var jätte berusad och jag var väl berusad men vistte rätt så bra vad jag höll på med. Finns det kvinnor som har varit med om det? Hur var det? Fortsatte ni träffas efter det? Hur blev det efteråt?

• Svar på tråden har du, kvinna, haft sex med en (mycket) yngre man?
  • felicityporter

Jag hade sex med en 20-åring när jag var 38? Vi hade en kort romans och sex en gång sedan slutade vi att träffas. Det var för konstigt helt enkelt, både för mig och för han. Jag sökte egentligen något seriöst och ville verkligen inte ha någon slags toy boy eller vad man kan kalla det. Det hade aldrig funkat mellan oss och därför ansåg jag att det var bättre att sluta att träffas.

• Anonym (Bump)
    Anonym (Den sällsynta) skrev 2025-08-08 22:50:17 följande:
    Sällsynt och sällsynt? Jag har en 22 år yngre man 
    Mycket kan ha hänt på de sju åren som gått efter tråden startades.  Hur hittade du den?
  • Anonym (Den sällsynta)
    Anonym (Bump) skrev 2025-08-09 06:20:34 följande:
    Mycket kan ha hänt på de sju åren som gått efter tråden startades.  Hur hittade du den?
    Jag googlade. Tycker dock att ämnet är relevant ändå, oavsett åldern på tråden. ☺️
  • Anonym (Bikille)

När man var i 20 års åldern så var det absolut inte svårt o hitta 45+. blev av med oskulden som 17 åring med en som var 32... 

• Anonym (Kp)

Jag är en 72-årig kvinna som är tre yngre älskare, alla under 35. Har haft yngre kk sedan 55-årsålder när jag skilde mig och stormtrivs med det. Alla tre vet att jag träffar ett par andra också, och det har aldrig varit ett problem. 

• Queen81

Ja. Jag var 42 och han var 25. Han sa att han var 30 och berättade efteråt att han vara var 25, eller skulle fylla det.

• Anonym (Bikille)
    Queen81 skrev 2025-08-10 18:45:24 följande:

Ja. Jag var 42 och han var 25. Han sa att han var 30 och berättade efteråt att han vara var 25, eller skulle fylla det.

Men gött var det?
  • Queen81
    Anonym (Bikille) skrev 2025-08-10 21:02:58 följande:
    Men gött var det?
    Det var okej. 
  • Krassekrisse
    Anonym (moi) skrev 2010-04-20 10:07:58 följande:
    Han var jätte berusad och jag var väl berusad men vistte rätt så bra vad jag höll på med. 
    Du begick sexuella övergrepp alltså. Fräscht. Du borde upprätta en anmälan mot dig själv. 
  • Anonym (Kp)

Den ene av mina unga älskare som är 31 gick i min dotters gymnasieklass och sedan träffade jag honom långt senare på krogen när han hunnit fylla 29. Det ena ledde till det andra, vi ses fortfarande som sagt :)

• Miss Sunny
    Anonym (Kp) skrev 2025-08-11 11:10:01 följande:

Den ene av mina unga älskare som är 31 gick i min dotters gymnasieklass och sedan träffade jag honom långt senare på krogen när han hunnit fylla 29. Det ena ledde till det andra, vi ses fortfarande som sagt :)

Låter härligt skönt.  Själv är jag 66, och har (mkt)yngre älskare + att jag "freelancar" lite ibland. Till helgen skal jag på dansbandkryssning, så får vi se vad som händer ;)
  • Anonym (Innan)

Innan mitt nuvarande förhållande hade jag alltid sex med mycket yngre män, och jag är glad att folk oftast är mer liberala när det gäller kvinnors sexliv än mäns, det ger oss så mycket större frihet att välja.

• Anonym (Kp)
    Anonym (Innan) skrev 2025-08-11 16:05:53 följande:

Innan mitt nuvarande förhållande hade jag alltid sex med mycket yngre män, och jag är glad att folk oftast är mer liberala när det gäller kvinnors sexliv än mäns, det ger oss så mycket större frihet att välja.

Hur gammal är du?
  • Anonym (Kp)
    Miss Sunny skrev 2025-08-11 15:32:41 följande:
    Låter härligt skönt.  Själv är jag 66, och har (mkt)yngre älskare + att jag "freelancar" lite ibland. Till helgen skal jag på dansbandkryssning, så får vi se vad som händer ;)
    vad skoj för dig! Vilken kryssning ska du åka på? kul att veta om den är att rekommendera :)
  • Anonym (Innan)
    Anonym (Kp) skrev 2025-08-11 16:31:49 följande:
    Hur gammal är du?
    45, men flera killar jag legat med har varit mellan 20-30.
  • Miss Sunny
    Anonym (Kp) skrev 2025-08-11 16:33:19 följande:
    vad skoj för dig! Vilken kryssning ska du åka på? kul att veta om den är att rekommendera :)
    Det  blir Birka till Åland.  Är väl den enda som går dit nu, utan att man måste byta båt och grejer. Åker med en väninna, men vi ska ha var vår hytt .... hehe ;) :)
  • Anonym (Kp)
    Miss Sunny skrev 2025-08-11 17:41:32 följande:
    Det  blir Birka till Åland.  Är väl den enda som går dit nu, utan att man måste byta båt och grejer. Åker med en väninna, men vi ska ha var vår hytt .... hehe ;) :)
    Härligt för er! är hon också ute efter yngre män?
  • Miss Sunny
    Anonym (Kp) skrev 2025-08-11 17:50:32 följande:
    Härligt för er! är hon också ute efter yngre män?
    Vi delar nog ett  interesse där ja ;)    Du får gärna skicka mig ett pm om du vill diskutera mera runt detta
Svar på tråden har du, kvinna, haft sex med en (mycket) yngre man?