• Agamemnon

    Barn i mars 2008 - 10

    Evighetstråden! Om jag har fattat rätt så kommer denna tråd inte att stängas efter tre månader...
    Så här kan vi nu babbla i all evighet - om oss, våra påhitt men ffa naturligtvis om våra små och deras påhitt - språkutveckling, motorik, potträning, hyss och bus!
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Barn i mars 2008 - 10
  • Ly75

    Ett livstecken! :D Kul se dig Filmprinsessan! Vi verkar ha tappat stinget i den här tråden... :/

  • Movieprincess
    Ly75 skrev 2012-05-18 22:57:51 följande:
    Ett livstecken! :D Kul se dig Filmprinsessan! Vi verkar ha tappat stinget i den här tråden... :/
    Ja det verkar så :/  trist för jag tycker vi har en sån bra grupp. Saknar att läsa om folks dagar och barn!
     
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥Tuva 100416♥
  • LitenBlomma

    Hej! Jag har jobbat i 1 år så nu ska jag vara mammaledig med Ebba ett tag. Har tänkt till mars när hon fyller 2 men eftersom jag inte har fått förlängt har jag inget att gå tillbaka till. Så jag kanske blir hemma till sommaren, eller så klättrar jag på väggarna och tar vilket jobb som helst

    Meja och Ida trivs väldigt bra på dagis så de får gå kvar.

    Vi håller på att bygga ut huset med 4 sovrum, tvättstuga, 2 garderober/förvaring och större hall. Skalet är klart och från utsidan ser det färdigt ut men det är mycket att göra invändigt. Vi har snickare men har tänkt att göra finliret själva, tapetsera och golv.

  • LitenBlomma

    Stora barn

    Meja var hemma med feber idag och de 2 små dagis. Hon fick vara själv 15-20 min när jag hämtade på dagis. Första gången.

    Hon spelade på min mobil och tyckte att det var roligt och kände sig stor.

    Har ni testat det än?

  • Movieprincess

    Ja, jag har testat det när jag varit ute med hunden några gånger och hunden haft bråttom ut (valp) men oftast har jag pratat med kidsen i telefonen samtidigt.

  • LitenBlomma

    Hej Hur är det med er?

    Tänk, nästa år börjar de små i skolan! Meja tycker om bokstäver och skriver många namn och ord. Är era intresserade av att skriva?

  • Ly75

    Hej på er!

    Ja jösses vad stora våra små håller på att vara :D Tiden har verkligen rusat! När det gäller Tobias så har siffror och bokstäver varit hans grej sen han var liten, så han både skriver och läser själv. Däremot har det motoriska kommit i andra hand. Misstänker att han kommer bli en nördig schackspelare eller nåt när han blir stor

    Hur har ni det allihopa?! Själva flyttar vi till radhus i sommar och det ska bli SÅ skönt att komma ifrån den här sunkiga hyreslägenheten som vi har just nu.   

    LitenBlomma..börjat jobba nu? :) 

  • Ly75

    Men vad kul! Ni gör det verkligen bra med så många barn och renoveringar/utbyggnader samtidigt :)

Svar på tråden Barn i mars 2008 - 10