Vad tycker ni om detta? Octomom, ensamstående 14-barnsmamma kan inte tillgodose sina barns behov
Vad tycker ni om detta?
Jag tycker det är helt sjukt.
http://www.aftonbladet.se/wendela/article7002557.ab
Vad tycker ni om detta?
Jag tycker det är helt sjukt.
http://www.aftonbladet.se/wendela/article7002557.ab
Man undrar ju varför barnen inte är omhändertagna för länge sedan?! Och hennes mamma har rätt, det bästa för barnen vore faktiskt att bli bortadopterade.
Vad hände med citeringen??? Mitt ljusgrå svar är kopplat till Pimpinellans inlägg nr 18.
Naturligtvis är det helt uppåt väggarna att sätta in så många ägg som denne läkare gjort. Och lika naturligtvis är det helt omöjligt för henne att kunna tillgodose alla fjorto barns behov. Herregud - Jag har svårt att hinna med fem barn vissa dagar.
Dock är det bra att hon nu insett detta (vilket hon mkt väl kunnat gjort för länge sen men först nu kunnat erkänna öppet och för sig själv) för det innebär att hon kan ta emot den hjälp hon behöver för att få bukt på vad det nu än är som gör att hon fyller etttomrum med barn.
Oavsett vad så hoppas jag att barnen kan stana med sin mamma och att dom alla blir lyckligt fungerande vuxna en dag samt att deras mamma kommer finna den inre rhon verkr söka.
Jag vet att det är USA och jag vet att allt kostar pengar i det landet...
Dock är detta ett mediafenomen genom den speciella graviditet hon gått igenom och det innebär i USA hjälp med blöjor, mat, vård och liknande i ganska så många år till... Visserligen är hon då i händerna på välvilliga människor men sak samma...
Visst kommer hon få hjälp, det är USA ett alldeles för kändisfixerat land till för att inte ge henne... Läkare, företag och personal kommer att älska att uttala sig om att dom hjälp henne med dittan och dattan..
Reklam för abort.
så dom är 4 vuxna på 14 barn, det blir 3,5 barn var. det borde man klara.
Den där historien är såå sjuk och tragisk. Hoppas hoppas verkligen att barnen blir omhändertagna. Det är så fel att hon inte blir dissad av media för som läget är nu baseras hela hennes inkomster på att hon säljer ut sina barn i tv och löpsedlar.
Hon sa ju själv i dokumentären att hon lever på inkomsterna i media så när folket har tröttnat på denna cirkusen kommer hon inte ha råd att ha kvar sina barn..
Och dessutom så är det ju en omöjlighet för henne att tillgodose deras behov av kontakt med mamma varje dag..
Så sjukt att sånt får hända..
Tragiskt är bara förnamnet.