• petra87a

    BF sept i sthlm som vill följas åt?

    Väntar mitt andra barn med BF 100908, bor en bit utanför sthlm och skulle gärna vilja prata med andra som har BF i sept, vore kul att följas åt. Spelar ingen roll om det är första eller tiondebarnet!! Att dela erfarenheter med andra är skoj...

    Kram på er

  • Svar på tråden BF sept i sthlm som vill följas åt?
  • hjärtan81

    Hejsan

    väntar mitt 3 barn och bor söder om stockholm.  min BF är  13 september och kommer då ha  21 månader mellan mina yngsta.
    Har funderat mycket (redan) på det här med syskonvagn... så svårt tycker jag.

    Hur har du mått annars?

    Själv har jag mått ganska så bra och varit nu på RUL och vet att det blir en kille till i våran familj! 

  • petra87a

    Åhh va spännande :)
     Ja vi har oxå funderat på syskonvagn och har nog tänkt att inte köpa en då sonen kommer vara på dagis och ofta när vi åker iväg åker vi tillsammans. Sen om jag ska iväg med barnen samtidig så kan jag alltid ta den nya i bärsjalen :) Så köper nog bara enkelvagn. Men vi är inte 100 än tur vi har ett tag på oss att bestämma :) Kommer vara ca 22 mellan mina barn sen..

    Jag har mått illa väldig mycket men det är nästan borta, sen ryggen värker redan nu :(
    Helt annolunda mot när jag väntade sonen ..

Svar på tråden BF sept i sthlm som vill följas åt?