• seventeen

    Fler unga som vill/försöker skaffa barn? :-)

    Tänkte att vi unga som vill eller försöker skaffa barn kan samlas här och prata om allt! Försöker ni bli gravida, vill ni men inte tagit steget än, hur är era tankar kring allt osv? 

  • Svar på tråden Fler unga som vill/försöker skaffa barn? :-)
  • sofiaaj
    avaritia skrev 2010-06-01 14:30:26 följande:
    Vad roligt, då är vi lika gamla :). Jag och min sambo bestämde oss förra sommaren att försöka skaffa barn, på sjätte försöket blev det äntligen! Så i januari plussade jag och nu har jag BF den 13/9 :). Hoppas att ni får se plusset snart.
    åå vad roligt!=) Då har du inte så långt kvar nu ju!!!:D jag hoppas verkligen på ett plus nu! tittar på unga mödrar danmark nu, de gör de inte bättre xD
  • avaritia
    sofiaaj skrev 2010-06-01 17:38:46 följande:
    åå vad roligt!=) Då har du inte så långt kvar nu ju!!!:D jag hoppas verkligen på ett plus nu! tittar på unga mödrar danmark nu, de gör de inte bättre xD
    Nej, men samtidigt känns det som en evighet kvar :D! Man får hoppas att sommaren går undan. Det är farligt att titta på Unga mödrar, man blir ju så himla sugen. Det är samma sak när man har kompisar som har barn, guud vad sugen man blir! Håller tummarna på att du blir gravid snart då :)!
  • Christabelle

    ja vill oxå vara mää =D.. jag är 23.. fyller 24.. ( känner mej inte alls så ung längre ) har en dotter på 4år men e jätte sugen på en till =) Måste bara flytta till större, sen blir det bebis =D

    kramar

  • scoutföräldrarna

    Hej! Jag fyllde precis 20 och min pojkvän är 25. Jag kanske är gravid vet inte säkert ännu. Vi hoppas dock på att det växer någon där inne <3 

    Kramar 

  • östersund90
    JAG PLUSSADE!!!!!!
    jag har verkligen inte fattat det än, sambon fick gå och kolla också var det två streck!!
    sjukt är vad det är!
    ska ta ett nytt test på lunchen och sen ska jag ringa barnmorskan.. har en sjukdom så jag behöver ta nya prover och så också!

    jag är helt yr så jag vet knappt vad jag har skrivit nu :)
  • mammasgullar
    östersund90 skrev 2010-06-03 08:14:31 följande:
    JAG PLUSSADE!!!!!!
    jag har verkligen inte fattat det än, sambon fick gå och kolla också var det två streck!!
    sjukt är vad det är!
    ska ta ett nytt test på lunchen och sen ska jag ringa barnmorskan.. har en sjukdom så jag behöver ta nya prover och så också!

    jag är helt yr så jag vet knappt vad jag har skrivit nu :)
    GRATTIS
  • avaritia
    östersund90 skrev 2010-06-03 08:14:31 följande:
    JAG PLUSSADE!!!!!!
    jag har verkligen inte fattat det än, sambon fick gå och kolla också var det två streck!!
    sjukt är vad det är!
    ska ta ett nytt test på lunchen och sen ska jag ringa barnmorskan.. har en sjukdom så jag behöver ta nya prover och så också!

    jag är helt yr så jag vet knappt vad jag har skrivit nu :)
    GRATTIS!! Ett JÄTTESTORT grattis! Åååh så roligt!
  • sofiaaj
    östersund90 skrev 2010-06-03 08:14:31 följande:
    JAG PLUSSADE!!!!!!
    jag har verkligen inte fattat det än, sambon fick gå och kolla också var det två streck!!
    sjukt är vad det är!
    ska ta ett nytt test på lunchen och sen ska jag ringa barnmorskan.. har en sjukdom så jag behöver ta nya prover och så också!

    jag är helt yr så jag vet knappt vad jag har skrivit nu :)
    ÅÅ grattis!!! :D Så fantastiskt roligt!!!=)
  • östersund90

    wihooo :)
    tack allihopa!

    har fått tid för informationssamtal som man har först här i östersund den 14e, och sen bokar vi tid för inskrivning då.. längtar så fruktansvärt :)

    Har inga egentliga symtom förutom mensvärk, eller molvärk heter de väl när man är gravid :) är så fruktansvärt glad, vill berätta för alla jag träffar, men vi har bestämt oss för att vänta lite till innan vi berättar. är lite nervös för vad mamma och pappa ska säga, men det kommer nog gå bra :)

    jag är sååååå glad nu så de finns inte :)

  • avaritia
    östersund90 skrev 2010-06-04 10:00:18 följande:
    wihooo :)
    tack allihopa!

    har fått tid för informationssamtal som man har först här i östersund den 14e, och sen bokar vi tid för inskrivning då.. längtar så fruktansvärt :)

    Har inga egentliga symtom förutom mensvärk, eller molvärk heter de väl när man är gravid :) är så fruktansvärt glad, vill berätta för alla jag träffar, men vi har bestämt oss för att vänta lite till innan vi berättar. är lite nervös för vad mamma och pappa ska säga, men det kommer nog gå bra :)

    jag är sååååå glad nu så de finns inte :)
    Njuuut! Åh, den där lyckan är så obeskrivlig! Nu får ni ta och fira ordentligt i helgen med en massa kärlek :)
  • sofiaaj
    östersund90 skrev 2010-06-04 10:00:18 följande:
    wihooo :)
    tack allihopa!

    har fått tid för informationssamtal som man har först här i östersund den 14e, och sen bokar vi tid för inskrivning då.. längtar så fruktansvärt :)

    Har inga egentliga symtom förutom mensvärk, eller molvärk heter de väl när man är gravid :) är så fruktansvärt glad, vill berätta för alla jag träffar, men vi har bestämt oss för att vänta lite till innan vi berättar. är lite nervös för vad mamma och pappa ska säga, men det kommer nog gå bra :)

    jag är sååååå glad nu så de finns inte :)
    Förstår det!! =) Jag blir glad av att läsa sånthär! Och Väldigt Avis ;) Men någongång, förhoppningsvis snart, så är det min tur =) ni har inte sagt ngt alls till dina föräldrar om att ni försöker eller ?
  • östersund90
    sofiaaj skrev 2010-06-04 12:13:27 följande:
    Förstår det!! =) Jag blir glad av att läsa sånthär! Och Väldigt Avis ;) Men någongång, förhoppningsvis snart, så är det min tur =) ni har inte sagt ngt alls till dina föräldrar om att ni försöker eller ?
    ja, nog kommer din tur också :)
    näe, dom vet att jag alltid velat bli ung mamma och att jag äääälskar barn..
    men vi har inte sagt något om att vi försökt :)
  • tita90

    hej här är en till ung mamma som precis fått reda på att jag och min fästman väntar barn och vi är sååååå lyckliga. haft samma symptom som dig östersund 90Gråter och det gör förjävligt ont. är från östersund också. vi håller det fortfarande det hemligt tills efter UL när vi vet säkert att allt är bra.

Svar på tråden Fler unga som vill/försöker skaffa barn? :-)