• Havskatten83

mamma ledig i älvsjö

hej
    jag är en ny in flyttad tje på 26år som har en dotter på 9 veckor
    och undra om det finns flera som är hemma och är mamma lediga som kanske vill ta en prominad kanse ta nån picknik nån gång vore kul och träffa flera mammor

nå fler som är intresserad

• Svar på tråden mamma ledig i älvsjö
  • Nora2010

Hej!
    Håller med om att det va trevlig i fredags

För min del låter fredag bra, enda dagen jag kan...
    Hur ser de ut för er andra?

• NovasM

Hmm. Jag kanske ska träffa två andra i mammagruppen på fredag, men det är inte helt bestämt än. Jag får nog veta det senare idag. Jag tror inte att de är så inne på att gå promenader i Örby då de bor i Sköndal, så jag undviker att fråga dem om de vill hänga med. 

Jag hör av mig senare idag om hur det blir:) 

• NovasM

Hej,

det blir så att jag ska träffa de andra två mammorna på fredag. Jag vet inte riktigt vad vi hittar på, chansen är stor att det blir lunch i Farsta, ni är inte sugna på att hänga på i så fall? 

• NovasM

Absolut!! Jag är på, var, när, hur? 

*Gah* Just nu håller jag på att göra egna inbjudningskort. Blä, vad jobbigt det är:) 

• NovasM

Jag har inget emot att ta en promenad:) Vart tycker du att vi ska mötas?

• NovasM

hmm.. Om vi ska mötas halvvägs så är det nog.. Juliaborg tror jag. Men, det går ju buss till Älvsjö så jag kan allt ta mig dit med:)

• Nora2010

Jag är tveksam till om jag hittar till Juliaborg... Har du möjlighet att ta bussen till Älvsjö, så skulle jag vara tacksam

• NovasM

Inga problem. Jag ska mata Nova vid halv tolv-tolv. Jag såg nu att det går en buss som gör att jag är framme i Älvsjö vid kvart i ett. Är det ok?

• Nora2010

Hej tjejer!
    Hoppas allt är bra
    Hur ser det ut för er imorgon? Tid för promenad?! kort varsel, jag vet)

Svar på tråden mamma ledig i älvsjö