• Anonym (Lilith)

Jag lustar efter tonåringar...

Jag vet inte riktigt vart jag ska lägga detta för det är väl egentligen inte otrohet, i alla fall inte ännu...

Jag är gift med barn och är för det mesta nöjd med livet som det är. Men jag har en svaghet, och det är att jag lustar efter tonårspojkar. Nu menar jag killar ca 17-20, yngre har jag inget intresse för. Men just den där gränsen till mandom... den är så magisk. När jag träffade min man var han redan över det stadiumet, och jag hade inga förhållanden innan dess med dessa killar. Så jag har funderat på om det är därför. Eller om det är deras extrema sexlust, deras blickar på mig som om jag är en gudinna av slag, eller vad det är? Jag vet inte. Men så fort jag träffar en snygg ung kille, pratar med, utbyter blickar så vill jag bara förföra honom, dominera honom. Jag vet inte vad jag ska göra! Förutom att jag är gift är jag väl ännu inte för gammal för dessa killar egenligen (mitten av 20-årsåldern själv) men jag undrar om denna lust kommer försvinna ju äldre jag blir? Jag vill inte sitta som 40, 50-årig kvinna med en son i den åldern själv och lusta över hans kompisar! Det är för fan äckligt. Nu är det långt tills dess, men redan nu är det ett problem. Min man blir inte yngre och även om jag älskar honom och är attraherad av honom så lustar jag fortfarande över "småpojkar". Inte att jag vill ha ett förhållande av något slag... utan bara sex. Illa nog!

Vad ska jag göra för att bli av med denna nästilntill perversa dragning?

• Svar på tråden Jag lustar efter tonåringar...
  • Ayel
    Bingen skrev 2021-05-02 10:43:18 följande:

Ama ?imdi ne demek istiyorsun?

Jag menar att du hittade det du letade efter. Jag vill att du ska träffa mig ??
  • Bingen
    Ayel skrev 2021-05-09 22:52:23 följande:

Jag menar att du hittade det du letade efter. Jag vill att du ska träffa mig ??

Haha Okej, varför det?
  • Anonym (Frida)

Kan förstå lockelsen. Själv förförde jag en av lillbrorsan (sladdis) vänner. Jag var 33, han 17. Det var väldigt upphetsande och jag kan inte tänka annat än att han var lycklig med situationen också.

• Bingen
    Anonym (Frida) skrev 2021-05-13 20:21:03 följande:

Kan förstå lockelsen. Själv förförde jag en av lillbrorsan (sladdis) vänner. Jag var 33, han 17. Det var väldigt upphetsande och jag kan inte tänka annat än att han var lycklig med situationen också.

Ja men du ser, när hände det?
  • Anonym (Frida)
    Bingen skrev 2021-05-13 21:10:51 följande:
    Ja men du ser, när hände det?
    Det var nästan tre år sen. Vi träffades ett par gånger, men blev aldrig mer efter det. Han har flickvän idag, så det är inte aktuellt att ta kontakt, haha.
  • Bingen
    Anonym (Frida) skrev 2021-05-13 21:38:47 följande:

Det var nästan tre år sen. Vi träffades ett par gånger, men blev aldrig mer efter det. Han har flickvän idag, så det är inte aktuellt att ta kontakt, haha.

Hahaha nä det vore inte så bra kanske. Funnit nå andra ynglingar då?
  • Anonym (Konstant lockad)
    Anonym (Lilith) skrev 2010-05-31 07:46:34 följande:

Så jag kommer att sitta och lusta efter småkillar när jag är 50?! Fan vilket patetiskt liv jag kommer leva... visst kan man fantisera men jag VILL inte fantisera om småkillar, jag tycker det är ganska respektlöst mot min man som jobbar hårt för att familjen ska gå ihop, och älskar mig över allt annat... och så fantiserar jag om pojkspolingar?

Jag vet att i realiteten det inte skulle vara så jäkla bra med en 17-åring i sängen... men det är nog mest jakten som är interessant på nått sätt...

Risken finns absolut! Jag lustar fortfarande efter unga män trots att jag är 50. Dock inte så unga. Visst kan de vara söta att titta på men de är riktigt dåliga i sängen i den åldern.

Du verkar inte ha fått leva ut din tonårssexualitet och skaffat dig tillräckligt med sexuell och romantisk erfarenhet innan du träffade din man, eftersom du gick in tidigt i vuxenlivet med ansvar och barn. Det är nog alltid bra att ligga runt lite som ung och testa saker, på så sätt lär man ju känna sig själv.

Om du känner så starkt redan nu tror jag inte det kommer att minska dessvärre. Du kommer nog alltid att undra och känna en viss sorg över att inte ha fått leva ut denna del av dig själv. Vet inte vad jag ska råda dig till eftersom jag själv aldrig fått bukt med min åtrå för attraktiva människor och har klarat långvariga relationer särskilt bra. Jag hade nog behövt ta mig en 17-20 åring om jag var du.

• Anonym (Frida)
    Bingen skrev 2021-05-13 21:57:10 följande:
    Hahaha nä det vore inte så bra kanske. Funnit nå andra ynglingar då?
    Nej tyvärr, och nu har det varit extra torrt med corona och allt. Få se efteråt vad som händer.
  • Anonym (Perversa morsan)

Jag får vara den första som kommer ut och erkänner. Jag är 48 och har haft samma lust sen jag var i TS ålder. Har varit otrogen en gång med en 17 åring när jag var 40 ungefär... skäms och har skuldkänslor för det men vågar inte säga. Har barn och man sedan långt tillbaka och kan meddela att man kan bli rätt kåt när sonens vänner är över och badar tex på sommaren. Har kommit på mig själv med att vilja visa upp mig då genom att sola med vågad bikini framför kompisarna och gå runt med lite tajt nattlinne på nätterna när de är över, blir fruktansvärt kåt där å då men efteråt kommer skuldkänslorna lite...

• Bingen
    Anonym (Frida) skrev 2021-05-13 23:18:07 följande:

Nej tyvärr, och nu har det varit extra torrt med corona och allt. Få se efteråt vad som händer.

Förstår det, hoppas det lättar upp snart
  • Bingen
    Anonym (Perversa morsan) skrev 2021-05-14 12:12:47 följande:

Jag får vara den första som kommer ut och erkänner. Jag är 48 och har haft samma lust sen jag var i TS ålder. Har varit otrogen en gång med en 17 åring när jag var 40 ungefär... skäms och har skuldkänslor för det men vågar inte säga. Har barn och man sedan långt tillbaka och kan meddela att man kan bli rätt kåt när sonens vänner är över och badar tex på sommaren. Har kommit på mig själv med att vilja visa upp mig då genom att sola med vågad bikini framför kompisarna och gå runt med lite tajt nattlinne på nätterna när de är över, blir fruktansvärt kåt där å då men efteråt kommer skuldkänslorna lite...

Ähh, att skämmas tycker jag inte du ska göra. Fast det är ju klart att vara otrogen mot sin partner är ju så klart inte bra men det känns som det är nåt i ditt förhållande som bör ändras typ förändras. Men kan känna igen lusten o åtrån som sakta men säkert stärks o man blir sugen att testa lite på att promenera på farlig mark.
  • Anonym (Kille)

Om det var ombytta kön i den här tråden. Hur hårt skulle inte de männen dömas då för deras suktande av unga tjejer??

• Ayel
    Bingen skrev 2021-05-13 20:18:55 följande:

Haha Tamam, neden o?

Jag vet inte hur jag ska träffas eller träffa dig. Jag är 26 år och jag tror att jag är någon som uppfyller kriterierna du letar efter.
  • Bingen
    Ayel skrev 2021-05-18 07:41:33 följande:

Jag vet inte hur jag ska träffas eller träffa dig. Jag är 26 år och jag tror att jag är någon som uppfyller kriterierna du letar efter.

Hahaha jasså, så du vet vilka kriterier jag söker/letar efter??
  • Ayel
    Bingen skrev 2021-05-13 20:18:55 följande:

Haha Tamam, neden o?

Du kan skriva till mig via Litmatch eller Telegram ??
  • Fuskandeman

Haha detta var en galet underhållande tråd?.

Ska bli fortsatt spännande att följa tråden

• Fuskandeman
    Anonym (Perversa morsan) skrev 2021-05-14 12:12:47 följande:

Förstår kring skuldkänslorna?.

Jag har varit i motsatt situation, var den som låg med en mamma på över 40 när jag var i 20års åldern?

Måste också erkänna att det ligger hittills varit bland top 5 bästa sex jag någonsin haft
  • Fuskandeman
    Anonym (Konstant lockad) skrev 2021-05-13 23:11:21 följande:

Risken finns absolut! Jag lustar fortfarande efter unga män trots att jag är 50. Dock inte så unga. Visst kan de vara söta att titta på men de är riktigt dåliga i sängen i den åldern.

Du verkar inte ha fått leva ut din tonårssexualitet och skaffat dig tillräckligt med sexuell och romantisk erfarenhet innan du träffade din man, eftersom du gick in tidigt i vuxenlivet med ansvar och barn. Det är nog alltid bra att ligga runt lite som ung och testa saker, på så sätt lär man ju känna sig själv.

Om du känner så starkt redan nu tror jag inte det kommer att minska dessvärre. Du kommer nog alltid att undra och känna en viss sorg över att inte ha fått leva ut denna del av dig själv. Vet inte vad jag ska råda dig till eftersom jag själv aldrig fått bukt med min åtrå för attraktiva människor och har klarat långvariga relationer särskilt bra. Jag hade nog behövt ta mig en 17-20 åring om jag var du.

Inte så konstigt ? finns flera av oss yngre som vill tvärtom ?

Så du är väl min chans då ;)
  • Ayel
    Bingen skrev 2021-05-18 12:35:17 följande:

Hahaha öyleyse, hangi kriterleri arad???m? / arad???m? biliyor musunuz?

Du kan skriva mig på telegrammet med användarnamn @dijoheer
Svar på tråden Jag lustar efter tonåringar...