• MrsNash

    Småbarnsföräldrar i Halmstad, del 17

    Vi snackar vidare om allt mellan himmel och jord och försöker få till lite lekdejter med kidsen då och då!

  • Svar på tråden Småbarnsföräldrar i Halmstad, del 17
  • Palomis

    Sydney: jag kommer, ska bli trevligt! Är Ebba hemma? Skulle det vara ok att ta med barnen i så fall?

  • sydney

    Palomis: kul att du kommer. Det blir en liten skara som kommer ikväll efter en del återbud. Först tänkte jag ställa in men det är en kompis till mig som är säljare för Me & I och hon tyckte var helt ok ändå. Ebba kommer nog inte vara hemma så mycket, men du får gärna ta med tjejerna ändå om du vill. Inga problem.

  • Baboon

    Sydney: Grattis så kul. När är det beräknat?

    Nu är semestern slut för mig också (började jobba i måndags), det har varit rätt tufft att börja jobba igen. Barnen har varit helt slut på kvällarna. Men semestern har varit jätte bra.

  • Palomis

    Tack för igår Sydney! Kul att ses igen, nästa gång får vi se till att tjejerna får träffas också.

    Här har jag också börjat jobba första veckan, har allvarliga problem att acceptera att semestern är slut men det går nog över. Nästa vecka ska tydligen bli riktigt fin, så det får bli tidig hemgång några dagar då tänkte jag.

  • MrsNash

    Hej allihopa!
    Hoppas allt mår bra! GRATTIS Sydney, va härligt med en liten bebis!

    Palomis - tack för senast!

    Milson - Hur du sprungit Prinsens minne nu, gick det bra?!

    Här är allt bara fint, tiden springer ju iväg nu när man jobbar igen. måndag ,....så e det helg igen! STor kram till er alla!

  • milson

    Hej, jo tack Prinsens minne gick bra. Sprang under en timme och det var målet. Nu har vi kört lite renoveringsrace härhemma....samt varit i Göteborg två helger i rad, så nu är man lite trött. Nästa helg får bli en lugn helg!!!

    Sydney: Hur mår du? Hu länge ska du jobba i höst?

    Palomis: Var det nov ni får huset?

    Vore kul att ses nån em och fika snart!! Jag är förhoppningsvis ledig varje onsdag i höst,  om nån är sugen på att ses?

  • Lyndi

    *Smyger in här*

    Hej!
    Får man slå sig ner? Jag är en 27 årig 2 barns mamma som bor 2 mil norr om Halmstad. Barnen är 4 år och 6 månader gamla (födda -07 och -11 alltså). Jag läser på högskolan och är inne på mitt tredje och sista år. Fritiden tillbringar jag med familjen och med våra djur.  


    ♥ William 2007-02-26 ♥ ♥ Ebba 2011-03-01 ♥
  • sydney

    milson: det är bra med mig, börjar bli lite trött och sliten nu, det är mycket runt omkring just nu. Mannen åkte till Asien i morse och blir borta 10 dagar. Vi har köpt annat hus så nu ska "bara" vårt säljas. Idag ska det fotas så i helgen har det städats. Jag ska jobba till 9 nov är tanken. Får se om jag går hem något tidigare. Jag är ju oftast ledig varannan onsdag, inte denna vecka eftersom dagis är stängt idag och sedan har jag tagit ledigt på fredag för jag & Ebba ska hälsa på mina föräldrar är tanken. Men annars är jag ledig onsdag 28 september nästa gång.
    Vad duktig du var som sprang Prinsens minne på under 1 timme, bra jobbat! Nästa år ska jag nog också springa.

  • Palomis

    Hej alla!
    Bra sprunget Milson! Och vad duktiga ni är med renovering. Vi får huset 14 okt och flyttar in 22, så nu börjar det närma sig äntligen!

    Grattis till huset Sydney! Blev det det där som ni skulle titta på när vi sågs senast? Lycka till med husförsäljningen också. För att inte tala om bebisen som börjar närma sig, spännande!

    Jag är gärna med och träffas nån onsdag, den 28 hade funkat för oss, men gärna på em då om det går.

  • milson

    Hej

    Ska vi boka em 28/9...har ej fått schema än, men har fått muntligt på att jag ska vara ledig onsdagar i det stora hela. Skulle det bli ändring så hör jag av mig.
    Sydney: Spännade med hus, kan du inte skicka i inboxen vart ni ska flytta...nyfiken
    Borde ju inte bli problem att få sålt ert hus.
    Palomis: 22:e? Flyttar ni in 22/10...trodde ni skulle vänta till december, har ni ändrat planerna? Ska bli trevligt, hoppas barnen kan leka lite sen då!!

  • sydney

    palomis: ja, det blev det huset som vi skulle titta på när vi sågs senast. Så det blir fortfarande "fel" sida av Tylösandsvägen, men närmare till havet i alla fall, och till dig & Milson också.

    Milson: jag inboxar adressen...

    Har precis fått reda på att vi ska ha första visning 29/9, kanske jag måste hålla på att städa den 28/9, men får komma ifrån en stund så Ebba får lite kul. Så det är ingen bra idé att vara hemma hos oss...

  • Palomis

    Jo, det blir 22 okt. Från början var det prat om dec, men nu ska vi lämna vårt gamla 1 nov, och så ville städarna få tillgång till det några dar innan. Så helt plötsligt är det bara en månad kvar :-O.

    Om vi inte kan ses nån annanstans så är ni välkomna hem till mig den 28, om ni står ut med flyttröran . Eller finns det nåt smart ställe på stan man kan ses? Kommer inte på nåt just nu...

  • milson

    Hej, vad kul, grattis Sydney, såg ju jättefint ut...kollade på bilden som låg på hitta.se. Vi kan vara hos oss annars. Ska bara invänta mitt schema så jag vet att jag är ledig den dagen, men jag tror att det inte ska vara några problem. 
    Vad kul, nu bor vi alla snart inom gångavstånd
     

  • Baboon

    Grattis Sydney till det nya huset och lycka till med försäljningen. Förstår att det är fullt upp.
     
    Jag skall på kurs i Varberg den 28 så jag är inte hemma förrän 17,30. Så det 28 sept blir nog svårt för mig och barnen.

  • Miraklet09

    hej jag kikar in här =)

    bor på vallås har en dotter på 2år, vet inte om ja vart i denna tråden innan =)
      


    Isabelle <3
Svar på tråden Småbarnsföräldrar i Halmstad, del 17