• Anonyhm

Sliter du av dig öronen?

Ponera att du leker tittut med din bebis. Du ligger i sängen och bebisen som är ett halvår sitter i sin spjälsäng. Plötsligt fastnar du med huvudet mellan två spjälor. Du kan omöjligt ta dig loss utan att riva av dina öron.  Du har ingen telefon och grannarna hör inte när du ropar. Det är två timmar tills barnets pappa kommer hem. Barnet är glatt och sitter i tryggt förvar i sängen men är dock hungrigt. Barnet kommer förmodligen att bli förtvivlat och tycka att det är jobbigt att behöva vänta i två timmar.

Sliter du av dig öronen eller låter du barnet vänta?  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-08 10:07
    Jag hade inpackning i håret. Man blir förvånansvärt hal om huvudet då! Och sedan sitter käkarna ivägen liksom...Som en spjutspets ungefär. Svårt att backa.

Jag gömde mig bakom spjälorna och fånade mig. Ungen tjöt av skratt och mitt i hela processen blev jag nyfiken på om huvudet fick plats och då tänkte jag att kommer man in kommer man ut och sedan satt jag där som en säl i hajgapet!

Idag är vänster öra lite lila!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-08 12:13
    Tack för att ni oroar er. Det var spjälorna på MIN dubbelsäng av trä och smide jag fastnade i. Mitt spädbarn håller inte på att dö en horribel död i käftarna på en säng som VE OCH FASA inte är godkänd!!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Sliter du av dig öronen?
  • Anonyhm
    hallencreutz89 skrev 2010-06-08 16:15:19 följande:
    gör upp en eld och smälter dem
    Min hyresvärd blir skitsur om man eldar i lägenheten. Han blev det sist åtminstone. 
  • 2timearound
    I have a kid skrev 2010-06-08 12:44:22 följande:

JA i början så var det obahagligt men sen sommnade jag.... efter ett tag
    Jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! Fifan vad kul!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • saltabanditen
    Anonyhm skrev 2010-06-08 15:42:34 följande:
    Det verkar som de flesta behåller öronen
    Hur mår dina idag? 
  • saltabanditen
    I have a kid skrev 2010-06-08 12:27:29 följande:
    JAG HAR suttit fast i en grind I fyllan
     för några år sen..

satt från 03.00- 08.00 då en pensionär kom å larmade brandkåren
    Tack! Du har precis gjort min dag.
  • mosterYster
    saltabanditen skrev 2010-06-08 22:14:58 följande:
    Tack! Du har precis gjort min dag.
    Ja samma här. Shit vad roligt det där lät! LOL
  • sasssyy

ha ha haha.. ursäkta att jag skrattar men... lite komiskt är det och nej jag hade inte slitit öronen av mig.. utan hade fått gilla läget och sitta där och försöka roa det lilla barnet....

• sasssyy
    I have a kid skrev 2010-06-08 12:44:22 följande:
                    Ja efter krogen så fick jag för mig ta en  okänd genväg  skulle klättra över staketet  men det gick inte.. i mitt försök att ta mig upp så tappade jag Mobilen  ur handväskan.

Försökte nå den med att sträcka in handen genom gallret men nådde INTE .
     Den hade som hamnnat på sidan så fick för mig att om jag sticker in huvudet så når jag bättre var ganska full!!! HAHAH

JA i början så var det obahagligt men sen sommnade jag.... efter ett tag

var lite Kul då brandmännen kom För dom flinade ganska mkt
        å det var obehagligt då dom skulle såga typ vid huvdet på mig UCHHHHHH
       glömmer aldrig det där ljudet.
    så jävla rolig..ha haahaha..skrattar högt så jag var tvungen att berätta för sambon..som bara skakar på huvudet
  • hallencreutz89
    Anonyhm skrev 2010-06-08 16:17:48 följande:
    Min hyresvärd blir skitsur om man eldar i lägenheten. Han blev det sist åtminstone. 
    det handlar ju om liv och död här!
  • Anonyhm
    hallencreutz89 skrev 2010-06-09 12:48:51 följande:
    det handlar ju om liv och död här!
    Du känner inte min hyresvärd! Det är säkert förbjudet att dö här hemma också
  • hallencreutz89
    Anonyhm skrev 2010-06-09 20:09:44 följande:
    Du känner inte min hyresvärd! Det är säkert förbjudet att dö här hemma också
    Ja det vore val oforskamt o dao i lagenheten, tank pa stackaren som far stada bort dig. lagg dig i en kista nar du dor sa det blir mer bekvamt for dem, inte deras fel att du gick och dog ju
  • Anonyhm
    hallencreutz89 skrev 2010-06-11 10:28:12 följande:
    Ja det vore val oforskamt o dao i lagenheten, tank pa stackaren som far stada bort dig. lagg dig i en kista nar du dor sa det blir mer bekvamt for dem, inte deras fel att du gick och dog ju
    Helt rätt. Alla borde ha en kista i garderoben som de kan springa till när det trycker på!
Svar på tråden Sliter du av dig öronen?