Har du ingen mens eller så överhuvudtaget trots att du har normalvikt? Jag misstänker att du varit hos läkare för att få konstaterad pco, men hon/han kan inte berätta hur du skulle kunna få igång din äl? För när du skriver om att de inte hjälper dig förrän det gått 1 år, handlar det om ivf då?
För jag menar, om du inte ens har mens så skulle du kunna få medicin utskriven av din gynekolog som ska göra att du framkallar mens, hmm, minns bara inte vad de heter..
Jag har nämligen gått på sådana och det är en kur man tar på 10 dagar och sedan två eller tre dagar efter man slutat på kuren så kommer mensen. Det menade min gynekolog på att det KAN bidra att mensen och äl kommer igång nämligen!
Mjoo, jag kan förstå din sambo att han inte vill genomgå en utredning det är ju som sagt känsligt även för killar...
Men jag vet inte några sådana där bra tips på hur man får igång äl, hoppas någon här inne kan komma med bra tips!
Det lilla lustiga är att jag har pco-s och gick ner i vikt från 132 kg till 102 kg och blev spontant gravid efter flera års av mens-uppehåll...