• Zarina

    ~Vi med BIM omkring 12 juli~

    Hej! En dryg vecka kvar till bim, första försöket för oss! Kanske någon annan med bim samtidigt vill hänga med och analysera eventuella symtom och testa tillsammans osv?!

  • Svar på tråden ~Vi med BIM omkring 12 juli~
  • TriBelle

    hej hej :)
    Jag har BIM den 13e juli
    Jag har väldigt mycke symptom denna månaden :)
    Detta är nu vårt 4:e försök
    Och denna gången så åt jag rosenrot, så vi får väl se :)

    Symptom:
    Molande känsla i magen (kom redan 4-5 dagar efter ÄL och har hållt i sig sen dess)
    Illamående 20000 haha
    Kissar hela tiden, asså verkligen, heeeela tiden :P
    Bröstvårtor som mörknat
    har plötsligt blivit känslomässigt störd ;D blr sur/gråter för inget
    äckel info :P trög mage
    har krampaktigt ont i ryggen
    har i genomsnitt 37.5 i temp hela dyngnet
    jag kan lukta till mig allt haha, usch va jag mår illa av mycke nu.

    Ja, som sagt så har jag lite symptom.
    Och jag hoppas verkligen på ett plus den 13 juli.

    för mig blir det andra barnet och för min pojkvän, hans första :)

  • Zarina

    hej! :)
    Oj vad mycket symtom! Själv har jag inga alls förutom svullen mage, fräckt Tungan ute Tror ärligt talat inte att jag är gravid, men kul vore det ju! Tänker testa på fredag med känsligt test har jag bestämt, klarar inte av att vänta till bim, symtom eller ej! Har också ätit rosenrot, och apiforce och glandin... Hehe! Vill redan från början ge järnet för vi sk gifta oss nästa sommar och ett mars/april barn vore kul så man ev. hinner träna bort lite av magen tills dess!

  • TriBelle
    Zarina skrev 2010-07-05 10:31:32 följande:
    hej! :)
    Oj vad mycket symtom! Själv har jag inga alls förutom svullen mage, fräckt Tungan ute Tror ärligt talat inte att jag är gravid, men kul vore det ju! Tänker testa på fredag med känsligt test har jag bestämt, klarar inte av att vänta till bim, symtom eller ej! Har också ätit rosenrot, och apiforce och glandin... Hehe! Vill redan från början ge järnet för vi sk gifta oss nästa sommar och ett mars/april barn vore kul så man ev. hinner träna bort lite av magen tills dess!
    OK men det e spännande iaf :D jag har testat en massor fast jag bara anat lite svagt..
    de månaderna gick det åt några tester kan jag säga haha
    Det är först nu denna månaden som jag verkligen tror att jag är gravid
    ah men det har ju med alla dessa symtom att göra me :P
    vad är det förkänsligt test du kör på??

    är detta ditt första barn? :)
  • TriBelle

    vet du, jag kollade min kalender nu haha
    jag har BIM på fredag redan :O
    Jag trodde mensen skulle komma den 13e.
    men det va det att det är min å min killes årsdag då
    Så just därför tänkte vi testa då.. har helt glömt att bim redan då är på fredag hahaha
    hmm, nu vill jag ju testa mig :P
    Men har lovat min pojkvän ;D
    äh. jag får se...
    Jg berättar hur jag gör sen iaf :)
    Ha en bra dag

  • Zarina

    Vad fräckt, jag vill oxo ha bim redan på fredag Tungan ute Det finns en likadan tråd i Planera graviditet -  graviditetssymtom, häng med och snacka där! vi är lite flera där! testet reagerar på 10mIU/l, har ett sådant, resten är vanliga 25mIU/l. Har lust att beställa mera känsliga för de var inte så farligt dyra ens..

  • TriBelle
    Zarina skrev 2010-07-05 21:14:14 följande:
    Vad fräckt, jag vill oxo ha bim redan på fredag Tungan ute Det finns en likadan tråd i Planera graviditet -  graviditetssymtom, häng med och snacka där! vi är lite flera där! testet reagerar på 10mIU/l, har ett sådant, resten är vanliga 25mIU/l. Har lust att beställa mera känsliga för de var inte så farligt dyra ens..
    ok :) kan du länka dit här??
    jasså. visste inte ens om det dära med 10-25 :P vad kostade dom som behöver 10?= och vart köper man dom?
Svar på tråden ~Vi med BIM omkring 12 juli~