• Adelaide84

    BIM runt 10 Augusti - Häng på!!

    Jahopp... då var mensen här igen då... så nu hoppar vi på vårt 5e försök.... och satsar på en Aprilbebis! dvs ett stort fint Plus i Augusti vill vi se!!!

    Nu laddar jag om... igen.... och tar första Rosenroten idag!

    Någon som hänger på?

  • Svar på tråden BIM runt 10 Augusti - Häng på!!
  • Elias08

    emmmm, min mens kom i morse...)= * så nu är det nya tag runt den 24...Glad hoppas det blev något för dig!

  • isolande
    emmmm skrev 2010-08-12 16:20:47 följande:
    Tack & desamma till dig hörru :) Ja varför inte dra till med att du kanske känner dig hängig eller ska börja på ett nytt sundare liv eller något sånt på bröllopet? Flört 
    Ja, det får nog bli nåt sånt, ha, ha! Till saken hör att jag är en riktig skorsten med cigaretter när jag är på fest oxå (röker ej annars...) och har sagt att jag ska lägga av med feströkandet EFTER bröllopet. Alla som är där är dessutom mycket nära vänner så det kommer bli svårt att komma undan med lögnen. De kommer ju fatta liksom....Tungan ute

    BIM imorgon, hi, hi. Mina bröst är så stora så de inte får plats i min vanliga BH, precis som de var när jag var grav tidigare, så det är pirrigt värre.....
  • gryning2
    Elias08 skrev 2010-08-12 12:49:17 följande:

    Hoppas på att du är låghormonare då....=)

    Lycka till iaf...


    Tack! Ska testa i morgon. Idag har jag känt illamående och har "kort stubin" vilket jag haft tidigare vid graviditet.... Kan symptom bara komma och gå, jag tycker om man plötsligt känner sig helt "bra" då bör det ju vara en skengraviditet =(
  • Elias08
    gryning2 skrev 2010-08-13 11:26:07 följande:
    Tack! Ska testa i morgon. Idag har jag känt illamående och har "kort stubin" vilket jag haft tidigare vid graviditet.... Kan symptom bara komma och gå, jag tycker om man plötsligt känner sig helt "bra" då bör det ju vara en skengraviditet =(
    Hmm jaa kroppen kan ju spela en ett spratt ibland men Vi får hoppas på att du är gravid!
  • emmmm
    Elias08 skrev 2010-08-12 19:43:00 följande:
    emmmm, min mens kom i morse...)= * så nu är det nya tag runt den 24...Glad hoppas det blev något för dig!
    Vad tråkigt :( Lycka till nu! Håller mina tummar :) Min mens har inte kommit, gjorde gravtest idag visade negativt :(
  • emmmm
    isolande skrev 2010-08-13 08:44:02 följande:
    Ja, det får nog bli nåt sånt, ha, ha! Till saken hör att jag är en riktig skorsten med cigaretter när jag är på fest oxå (röker ej annars...) och har sagt att jag ska lägga av med feströkandet EFTER bröllopet. Alla som är där är dessutom mycket nära vänner så det kommer bli svårt att komma undan med lögnen. De kommer ju fatta liksom....Tungan ute

    BIM imorgon, hi, hi. Mina bröst är så stora så de inte får plats i min vanliga BH, precis som de var när jag var grav tidigare, så det är pirrigt värre.....
    Haha oj ja men då blir det ju lite svårare. Men du kommer nog på nått bra ;) Haha jaa det kan jag tänka mig, jobbigt de dära :P

    Nämen, hoppas på ett pluss nu då :D
  • gryning2
    isolande skrev 2010-08-14 08:13:50 följande:
    vaknade 05.20 idag och testade ned på BIM så det blir nog ett glas vin och en cig ikväll och nya tag!
    Mm, man får njuta av det som man kan göra som icke-gravid. Blir nog samma här. Jag testade negativt IGEN idag men ingen mens. Är nu 5 veckor sedan jag hade mens så jag misstänker en hormonrubbning nu faktiskt. Jag hade ju p-stav t.o.m. i mars och sedan ett missfall i maj. Kanske att menscykeln kan vara oregelbunden och knepig ett tag =( Hoppas att det rättar till sig, har inget hopp om någon aprilbebis längre tyvärr. Vill bara ha mens nu.
  • gryning2

    Fick mensen nu, känns skönt faktiskt så jag slipper fundera.... blir nya tag med ett försök för maj-bebis istället alltså...

  • kiwi2012

    hej...

    har en liten fråga...

    jag är på bim-5 idag och testade mig med CB, det vågrätta strecket är starkt och det andra syns i en viss vnkel.
    testade mig  Minus på bim-8...

    skall ha mens den 19 augusti alltså och har symtom men nu till min fråga, är det "vanligt" att testa Minus först
    och sen ett Plus ??

    är det ngn som gjort det här?

  • Byhlin93
    kiwi2012 skrev 2010-08-15 10:45:29 följande:
    hej...

    har en liten fråga...

    jag är på bim-5 idag och testade mig med CB, det vågrätta strecket är starkt och det andra syns i en viss vnkel.
    testade mig  Minus på bim-8...

    skall ha mens den 19 augusti alltså och har symtom men nu till min fråga, är det "vanligt" att testa Minus först
    och sen ett Plus ??

    är det ngn som gjort det här?
    ja det är vanligt :) Många brukar få minus först innan dom får pluss. Så har du fått ett pluss nu så grattis :D
  • Byhlin93
    emmmm skrev 2010-08-16 11:56:01 följande:
    Ingen mens ännu, men negativt på test..
    hoppas på att du är låghormonare!

    Här så har jag precis börjat försöka igen :) Har äl om två dagar, så bara att köra på här :)
  • emmmm
    Byhlin93 skrev 2010-08-16 14:27:24 följande:
    hoppas på att du är låghormonare!

    Här så har jag precis börjat försöka igen :) Har äl om två dagar, så bara att köra på här :)
    vad menas med det då? Att det inte visar eller? :P Ingen mens & inget + här än så länge. Hur går det för dig då??
  • Byhlin93
    emmmm skrev 2010-08-31 15:10:17 följande:
    vad menas med det då? Att det inte visar eller? :P Ingen mens & inget + här än så länge. Hur går det för dig då??
    Låghormonare är typ att HCGhalten produceras långsammare eller någotsånt. Det är riktigt konstigt, men vissa tjejer får sitt pluss när dom är i 4-6 månaden. Min mamma var gravid med min stora syster & hon fick veta det genom ett graviditetstest som visade pluss i 6 månaden :) så det är väldigt olika. Vissa kanske testar och får ett pluss bim-5 medans andra får vänta lite längre. :p

    Här går det bra, jag tror jag har blviit på smällen för ett tag sen. Började för tre månader sen iallafall & jag tror vi lyckades på första försöket. Min mens har varit riktigt oregelbunden, känner mig trött & magen bubblar konstant! Mina bröst spända och magen är också spänd. Har haft svamp i underlivet två gånger på under en månad .... Låter det som det är något eller vad tror du ? (:

    kram!
Svar på tråden BIM runt 10 Augusti - Häng på!!