• Pompmom

    Vi i Nordvästra Skåne som ska ha barn i januari, februari, mars 2011


    I denna tråd samlas vi som bor i nordästra skåne och väntar barn i januari, februari, mars 2011

    Här diskuterar vi allt som rör våra liv o graviditeter!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-13 11:20
    Båstad, Ängelholm, Örkelljunga, Höganäs, Åstorp, Helsingborg, Bjuv, Klippan, Svalöv, Landskrona
  • Svar på tråden Vi i Nordvästra Skåne som ska ha barn i januari, februari, mars 2011
  • Piluttaem

    jag hoppar in här! Jag har bf imorgon & vill bara få ut vår lilla tjej...
    Bor i Lerberget utanför höganäs 

  • Pompmom
    Piluttaem skrev 2011-01-26 21:12:23 följande:
    jag hoppar in här! Jag har bf imorgon & vill bara få ut vår lilla tjej...
    Bor i Lerberget utanför höganäs 
    Välkommen välkommen!

    Vi kanske ses på BB!

    Har du Facebook så gå med i gruppen "Skånetöser". 
  • Piluttaem
    Pompmom skrev 2011-01-27 19:19:10 följande:
    Välkommen välkommen!

    Vi kanske ses på BB!

    Har du Facebook så gå med i gruppen "Skånetöser". 
    Åh, ska göra det direkt...
  • jackrusselltok

    Hej hej.
    Ny här.
    Fick en flicka den 17e januari, andra barnet. ska gå hemma långe och har inte så många kompisar i närheten. Ska kolla in er på facebook oxå.

    Ellaannette: Hej! Allt bra? Har inte skrivit i andra tråden på ett tag......


    Elias 080819
  • EllaAnette

    Jackrusseltok: Hej, nej tråden ligger mest nere nu vad det verkar...alla har vi väl fullt upp med våra små ;)
    Hur har ni det? Vad tycker din lille pojke om att ha blivit storebror??
    Önskar att det ska bli vår snart så man kan börja vistas ute mer, längtar efter att åka till hembygdsparken och fika medan barnen leker =)
    Sök upp oss på "Skånetöserna" på facebook, vi hade en jättemysig fikaträff igår, 5 mammor med barn mellan 1 månad och 1 år. Du får gärna adda mig där med om du vill, hittar mig då på                 mimsa1@spray.se

    Må gott

    Kram J

  • aquamaria

    Jag väntar barn i slutet av Maj, är helt ny i Skåne och skulle vilja känna lite nya vänner. Är det okej om jag lägger till mig på er sida på facebook?

    /maria


    *****Vi älskar dig Oliver!****
  • EllaAnette
    zuridunia skrev 2011-04-17 21:19:53 följande:
    hm, glömde totalt bort denna tråden, prova att adda på facebook! Vill me träffa folk ;)
    Gruppen på Facebook är något lättare att följa, då de flesta verkar med aktiva där än här. Dessutom ser man lätt när det planeras en träff och var.
    aquamaria skrev 2011-04-18 22:17:41 följande:
    Jag väntar barn i slutet av Maj, är helt ny i Skåne och skulle vilja känna lite nya vänner. Är det okej om jag lägger till mig på er sida på facebook?

    /maria
    Hoppas du går med i gruppen på Facebook, ju fler vi är desto skojigare är det. Hur trivs ni i Vejbystrand?
  • 123ABC
    Pompmom skrev 2010-07-13 11:18:33 följande:
    Jag bor i Ängelholm tillsammans med min man och vår son på 3½ år.

    BF 2 februari.
    Min son är född 4 februari och har även en pojke på 3½ och en flicka på 5 år :)
Svar på tråden Vi i Nordvästra Skåne som ska ha barn i januari, februari, mars 2011