• MirandaSthlm

    Tornados!!

    Fler än jag som är heelt galen i dessa tromber eller tornados och kollar på alla program om det och kollar filmer på nätet osv?

    Eller är jag rätt ensamen om detta?

    Vore kul om nån sett nån på riktigt ville berätta lite...

    Har dock inte fått uppleva det än.. tyvär...

    Solig


    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • Svar på tråden Tornados!!
  • Shorona

    Jag är väldigt intresserad och fascinerad av tornados! Har alltid varit!
    Det är en sån häftig och respektfull naturkraft som är utan dess like!


    ♥Niclas 061103 ♥Linus 091110
  • MirandaSthlm
    Shorona skrev 2010-07-15 22:43:15 följande:
    Jag är väldigt intresserad och fascinerad av tornados! Har alltid varit!
    Det är en sån häftig och respektfull naturkraft som är utan dess like!
    Åhh.. eller hur. Om jag kan nån gång så vill jag åka på tornado-safari i USA men min pojkvän tycker jag e puckad som vill lägga typ 50.000 på nåt som kan döda mej. 

    www.f5tornadosafaris.com
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • Shorona
    MirandaSthlm skrev 2010-07-15 22:52:41 följande:
    Åhh.. eller hur. Om jag kan nån gång så vill jag åka på tornado-safari i USA men min pojkvän tycker jag e puckad som vill lägga typ 50.000 på nåt som kan döda mej. 

    www.f5tornadosafaris.com
    Åh vad häftigt! Visste inte att man kunde åka på sånt!
    Jag skulle gärna sitta i en säker bunker i marken med något säkert glas så man kan se när den passerar!
    ♥Niclas 061103 ♥Linus 091110
  • MirandaSthlm
    Shorona skrev 2010-07-15 22:56:48 följande:
    Åh vad häftigt! Visste inte att man kunde åka på sånt!
    Jag skulle gärna sitta i en säker bunker i marken med något säkert glas så man kan se när den passerar!
    Hehe jovisst finns det.

    ja det vore nåt det.. men tyvär finns det bara bilar just nu. En helikopter vore ju nåt ochså... så man såg från alla håll.

    Så fort det är åskoväder så hänger jag på balkongen o spanar efter virvlande moln och min kille bara garvar o säger att det inte finns i sverige. Men det finns det ju visst.. var ju bara några dagar sen man såg det på nyheterna o jäklar vad avis jag blev som inte fick vara med. haha
    Solig
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • Shorona
    MirandaSthlm skrev 2010-07-15 23:00:24 följande:
    Hehe jovisst finns det.

    ja det vore nåt det.. men tyvär finns det bara bilar just nu. En helikopter vore ju nåt ochså... så man såg från alla håll.

    Så fort det är åskoväder så hänger jag på balkongen o spanar efter virvlande moln och min kille bara garvar o säger att det inte finns i sverige. Men det finns det ju visst.. var ju bara några dagar sen man såg det på nyheterna o jäklar vad avis jag blev som inte fick vara med. haha
    Solig
    Hahaha! Jag riktigt myser när det åskar!
    Häromkring har vi haft några rätt så stora tromber under åren!
    ♥Niclas 061103 ♥Linus 091110
  • MirandaSthlm
    Shorona skrev 2010-07-15 23:06:30 följande:
    Hahaha! Jag riktigt myser när det åskar!
    Häromkring har vi haft några rätt så stora tromber under åren!
    Mmm lyllos dej... jag e alltid på fel plats tydligen men nån gång kanske jag får se en live jag med.

    Kanske inte lika maffigt som dom stora i USA men nöjer mej med en liten F1 med faktist.

    man e ju inte kräsen här direkt. Skrattande
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • Shorona
    MirandaSthlm skrev 2010-07-15 23:09:02 följande:
    Mmm lyllos dej... jag e alltid på fel plats tydligen men nån gång kanske jag får se en live jag med.

    Kanske inte lika maffigt som dom stora i USA men nöjer mej med en liten F1 med faktist.

    man e ju inte kräsen här direkt. Skrattande
    Haha! Nej, man får inte vara kräsen. En tromb gick över Hjälmaren. Tror tidningen fick en bild på den. Ska kolla.
    ♥Niclas 061103 ♥Linus 091110
  • MirandaSthlm
    Shorona skrev 2010-07-15 23:10:15 följande:
    Haha! Nej, man får inte vara kräsen. En tromb gick över Hjälmaren. Tror tidningen fick en bild på den. Ska kolla.
    aa gör det. Drömmer
    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • Shorona

    Oh! Får titta på det imorgon! Ska titta klart på Twin Peaks innan det är dags att sova!


    ♥Niclas 061103 ♥Linus 091110
  • MirandaSthlm

    hehe ja sov gott så får vi snacka vidare om detta. Flört


    Btw... Jag är inte rasist, jag är pianist då jag slår ner både dom svarta och dom vita tangenterna. ~ Tindra 2010-05-15 ~
  • MirandaSthlm

    Nu är det snart tornado-säsong igen.. hehe.. 

    Hoppas på mycket dunder o brak i sommar. 

    Solig 


    ~♥~ Tindra 2010-05-15 ~♥~
Svar på tråden Tornados!!