• Anonym ("despo lesbo")

Hur ska jag göra för att få ligga?

Jag undrar helt enkelt hur ni bi- och homosexuella tjejer gör för att hitta tjejer att ha sex med. Jag är homosexuell, men har nästan börjat överväga att ha sex med killar eftersom det tycks vara omöjligt att hitta en kk av kvinnligt kön. Jag vet att könsrollerna påverkar oss och att vi kvinnor inte har fått lära oss att ta för oss sexuellt, men vad fan: alla vill väl knulla?

Problemet är att jag inte vågar ta kontakt på qx eftersom homovärlden är så liten och det känns som att ryktet om "den kåta lesbianen" skulle sprida sig rätt snabbt. Istället skriver jag om film eller litteratur eller politik och försöker på så sätt få till en träff. Det ger dock aldrig önksvärt resultat.

• Svar på tråden Hur ska jag göra för att få ligga?
  • Anonym ("despo lesbo")

Åh, jag blir nästan lite rörd! Vilket engagemang! Jag kan inte skicka min mail (mitt för- och efternamn blir då synligt), men jag är ju inte så aktiv här på FL och behöver egentligen inte vara anonym...

Anonym (woohoo) skrev 2010-08-18 21:51:59 följande:
    "Något kravlöst, enkelt, trevligt, fint, hårt, vackert, dekadent. Ja!"

Låter trevligt.

Om jag skulle vara den utvalda kan man dessutom diskutera både politik, film, litteratur och konst med mig!  ;)
    Vad spännande...!
    Anonym skrev 2010-08-19 21:50:31 följande:
    Stockholmsflatorna verkar vara hårda mot varandra. En tjej som raggade på mej berättade att hon helst åkte till Gävle för att träffa bi-curious på krogen. I Sthlm fick man så snabbt slampigt rykte i flatsvängen. (Ja, jag förstår att ni inte vill ha straighta tjejer, det var mest ett exempel på hur viktigt ryktet är)
    Ja det är hemskt. Nu raggar jag inte så mycket, men det känns som att alla vet allt om alla och det är så himla läskigt.
  • eurice

låter ju härligt!
    själv skulle jag gråta av glädje om någon i denna håla visste vem jag var, eller om det ens fanns andra flator här(?)

• Femininum

Tycker ni är så himla fina och roliga. Ni kan få ligga med mig om ni vill. (Ja, jag bjuder ut mig via FL, det får man faktiskt)

• eurice
    Femininum skrev 2010-08-19 23:19:46 följande:
    Tycker ni är så himla fina och roliga. Ni kan få ligga med mig om ni vill. (Ja, jag bjuder ut mig via FL, det får man faktiskt)
    ( blev stum av förundran och fylld av hopp inför framtiden)
  • Anonym ("despo lesbo")
    eurice skrev 2010-08-19 23:07:57 följande:
    låter ju härligt!
    själv skulle jag gråta av glädje om någon i denna håla visste vem jag var, eller om det ens fanns andra flator här(?)
    Var i Sverige bor du? Finns det inget RFSL där du bor? Har du provat med QX (okej, jag gillar inte qruiser, men ibland Kan man ju faktiskt hitta någon där)?

Efter lite om och men så bestämde jag mig för att göra en ny mail. Klockan är mycket och min fantasi är inte den bästa, så jag tog lite hjälp av Cesaria Evora.
    sodade_@hotmail.com

:)
  • Anonym (woohoo)

Cesaria Evora! Inte illa! En av mina favoriter!
    Det här blir spännande! ;)

• Anonym (woohoo)

Waaaaaaah! Din hotmailadress funkar inte!

• Anonym ("despo lesbo")

Äsch då! Okej, men jag har en jättejättegammal mail som jag knappt använder (som mest tjänar som skräpmail), men den kan funka för ett första mail. miranda_complex@hotmail.com

:)

• Anonym (woohoo)

Signed, sealed and delivered! Kolla din mail!

• alessandrosthlm82

hehe vem fn är inte kåt men det finns ju fler sajter än qx
    Kram

Svar på tråden Hur ska jag göra för att få ligga?