• Dannii B

    BF Mars/April Göteborg

    Nån mer än jag som bor i Göteborg, väntar barn  nr 2 i Mars/April och vill följas åt, hitta på grejer att göra medan man väntar ut den nya ungen?
    I så fall ses vi här och så får man tjöta lite innan man börjar "dejta". Ju fler desto roligare..

  • Svar på tråden BF Mars/April Göteborg
  • Fru Draken

    Asbra Katarina! Själv går det lite segt på vågen tycker jag :(((  Det går ner, men lååååååångsamt.
    Måste väl röra mig mer kanske?
    I morgon är det fuskdag, då ska jag baka amerikanska coookies )) Sååå djäkla gött ska det bli.
    Är det bara jag som tycker att många lchfare är lite hmmmm smått sektliknande? Att fuska finns inte och socker är verkligen DJÄVULEN.
    Raz är gnällig som sjutton efter sprutorna igår antar jag. Lite feber och har sovit som en kratta.
    Försöker hålla honom tyst och glad så att gubben som jobbat natt ska få sova... Det går sådär.

    Kram på er

  • loglady

    Fan vad det är skönt att vara utan carbs. Mår som en prinsessa för att använda ett fl-ord. Känns som jag tappat 10 kg redan. Life is good! fuskade till det igår med 2 glas vitt. Satt gött. Men nu är fuskandet över för denna vecka.

    Danni, skaffa Facebook nu så vi slipper logga in här överhuvudtaget. Kom igen! :)

  • Bollen82

    Jag kommer snart göra en intervention i lchf sekten hörni!!
    Skämt åsido, ni e skitduktiga som har sån karaktär!!!!!
    Hur blir det med fika nästa vecka?

  • Fru Draken

    Karaktär Allan
    Fan i morse när jag kom upp ( vid 6 glad som en lärka...) och såg alla ostbågar och annat gött så höll jag på att gnaga av mig armen i ren desperation. Sååå nära att bara tvärmöla i mig allt jag såg. Men jag stekte mig några lchf pannkakor med hallon och vispad grädde och drack det med en sockerfri redbull, såååå jag blev ganska nöjd i slutändan ändå :).
    Ska kolla när jag ska jobba och när jag ska knäcka mig nästa vecka så återkommer jag om när jag kan :) hur ser det ut för er andra???
    Dannii FB!!!! Du kan ha ett konto med fejk namn med bara oss om du vill?!
    Pösssss

  • loglady

    Jag kan inte på tisdag, BVC kl 11. Men ons eller tors funkar fint. Ska vi säga hos mig? Så får ni säga vilken dag som är bäst för er.

  • Bollen82

    Hej brudar!
    Messade dig, loggan!
    Jag kan inte på onsdag, hela dagen e fullbokad... :-/
    Men om ni andra kan, så ses ni.. Jag får hänga med nästa gång istället!!

  • Fru Draken

    Hej
    Jag jobbar onsdag natt, så torsdag blir ju tufft asså, men jag skulle kanske kunna ta och bita ihop och gå upp tio och vara där tll 11?

  • Fru Draken

    Är denna tråd officiellt död nu?
    Borde vi hålla någon slags minnestund eller nått?
    Säga lite fina saker och sånt?

    I varje fall
    Vila i frid BF Mars/April Göteborg

  • loglady

    RIP kära tråd.

    Blev helt förvånad när någon hade skrivit i den nu. Hade ni trevligt idag? Shoppade ni nåt?

Svar på tråden BF Mars/April Göteborg