• Fotbollsmamma

    Det gör så ont..

    På vårt RUL i torsdags (iv 18+5) fann man ingen hjärtaktivitet på vår Lillskit..

    Blev inlagd dagen efter för igångsättning. Det tog lång tid men jag kände mig trygg hela vägen och till slut låg han då där, på mitt bröst. Min lille, lille kille som inte orkade hela vägen fram..
    Att en så liten krabat kan se så perfekt ut som han gjorde får mig att le i all bedrövelse och jag kommer alltid, alltid att minnas och sörja vår Lillskit..


    Att älska är ingenting, att älskas är någonting. Att älska och att älskas är allting
  • Svar på tråden Det gör så ont..
  • glimman

    åh,det är  med sorg i hjärtat jag läste ditt inlägg:(.. beklagar att er lille inte klarade sig.sänder styrkekramar til er!!


    Lucas971231,Isaac010515 Lilly090115
  • Fotbollsmamma

    Tack..
    Även om allt gör ont och det här är något som jag inte trodde jag skulle få vara med om måste jag få säga att jag ändå är glad att det upptäcktes NU och inte längre fram i vår graviditet..

    Om någon har frågor eller har varit med om samma sak är jag öppen för kontakt. Jag visste inte vad som skulle ske med igångsättningen och kanske kan hjälpa någon annan i en svår situation.


    Att älska är ingenting, att älskas är någonting. Att älska och att älskas är allting
  • Kanina

    Jag beundras av din styrka!
    Du verkar ändå så positiv och härlig.
    Beklagar djupt sorgen.
    Sänder miljontals kramar!!Hjärta

Svar på tråden Det gör så ont..