• frux

    mannen tröttnat och vill avsluta bebistillverkning pga Mf efter MF

    Jag vill sååå gärna ha ett tredje barn. mannen har vart tveksam med "gått med på det". Dock så har detta lett till MA, X-graviditet, och sedan 4 MF på raken, varav det senaste MF idag. Mannen som helt tiden varit mer tveksam blir mer och mer inställd på att det inte är värt mer nu. Visst, nu är vår 2:a snart 5år också. Men jag vill så gärna ha fler barn! Och inte blir det bättre av att ha en värdelös skitkropp som inte kan behålla ngt foster eller embryo, och för varje gång ett MF inser jag hur mkt hoppet sjunker och att mannen snart verkligen säger stopp :( Hade min kropp varit bättre så hade jag ju fått mitt tredje barn! Nu sumpar jag allt! Nästa steg är ju isf utredning vilket jag tror får mannen att bli mer tveksam...Så ledsen och uppgiven... Ngn som vart i samma sits?

  • Svar på tråden mannen tröttnat och vill avsluta bebistillverkning pga Mf efter MF
  • isisisis

    Då är det nog bäst att å vägen MF utredning.
    KOlla myom,sköldkörtelvärden,hormoner,vaginell bakterios ,passager etc.
    Har du haft struma,crohns syndrom,reumatism eller nån större infektionssjukdom?

    Kan förstå er.Jag har haft det likadant.
    Till slut efter 6 år kom vi på att mitt immunförsvar spökade.
    Mannen var minst sagt färdig att ge upp.Kram

  • frux
    isisisis skrev 2010-09-10 19:28:44 följande:
    Då är det nog bäst att å vägen MF utredning.
    KOlla myom,sköldkörtelvärden,hormoner,vaginell bakterios ,passager etc.
    Har du haft struma,crohns syndrom,reumatism eller nån större infektionssjukdom?

    Kan förstå er.Jag har haft det likadant.
    Till slut efter 6 år kom vi på att mitt immunförsvar spökade.
    Mannen var minst sagt färdig att ge upp.Kram
    Ja, jag läste idag att för starkt immunförsvar kan vara ett problem. och jag har ett väldigt bra immunförsvar så det kan ju vara det.... jag har aldrig haft ngn sjukdom som vart allvarligare än förkylning så nej, inget av det du räknar upp. Nåja, får börja i änden att prata med mannen. jag vill ju att han också ska vara med på detta. Dock vet jag inte om jag kan  leva med att inte gjort allt jag kan för att få min trea...
Svar på tråden mannen tröttnat och vill avsluta bebistillverkning pga Mf efter MF