• Joico

    Telefonnummer 010

    Jag hade precis ett missat samtal från ett 010-nummer, alternativt 0104 kanske..

    Har kollat hitta.se, eniro.se och googlat hela numret utan resultat, det blir bara massa kinestecken som sökresultat..  Vad sjutton är ett 010-nummer för nåt!?

  • Svar på tråden Telefonnummer 010
  • Parniara

    Jaaa men gud så dum jag är.


    När min bror ringer till mig från sin jobbmobil är det 010, men när jag ska ringa honom så ringer jag ett 070 nummer. Så kan helt klart vara ett växelnummer med nån som har firmamobil.

  • listo

    Skatteverket har 010-nummer.


    Nämen det ÄR så. Jag hörde det av en som hade hört det på FL...
  • BAAAAAAAAH

    Hade 3 missade samtal från ett 010 nr inatt kl 4. NO SENSE. hatar att alla kan få tag på ens nr nu för tiden. å dessutom ringer mitt i natten!

  • guinevere
    BAAAAAAAAH skrev 2013-12-21 08:25:19 följande:
    Hade 3 missade samtal från ett 010 nr inatt kl 4. NO SENSE. hatar att alla kan få tag på ens nr nu för tiden. å dessutom ringer mitt i natten!
    Polisen använder 010-nr, har du någon full tonåring ute på stan eller något?
  • trala01

    Jag behöver pengar för att försörja mig och oduglig förklaringar hjälper inte för att jag mår dålig som jag måste betala månadsavgifter exempelvis hyra, Telia räkningar .

  • Radhuspinglan

    010 kan vara företag eller något från kommun eller landsting.

  • skpklm

    Missade ett 010-samtal igår  på en fest.   Påmindes om det när jag såg tråden och ksåg på hitta.se  att det var Svenska Postkodlotteriet AB!   Min mobil är nixad och jag har ALDRIG  varit kund hos dem!

Svar på tråden Telefonnummer 010