• ebbiesmamma

Skulle du kunna föda barn åt någon annan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna föda barn åt någon annan?
  • Night Angel

jag svara  ja om det är min syster/bror  eller om jag får bra betalt och då ska det vara till  stabila personer som ska  få  barnet.

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • logg81

Ja... Jag gör i princip vad som helst för min bror så det skulle jag lätt göra för honom... Fast... det är inget som är eller kommer bli aktuellt.
    För en främmande människa - Nej...

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • 2underbara

Till min syster, ingen annan.
    Är rätt säker på att jag skulle gå igenom det och kunna fungera normalt efteråt.

• kaosmaskinen

Ja, jag tror det. Jag mådde fantastiskt bra under min graviditet. Men. Under förutsättning att barnet inte bar mina gener, dvs ingen insemination. 

• Olw

Nej!
    Är väl för egoistisk på just denna fråga antar jag
    Skulle absolut INTE kunna ge bort mina ägg eller min mans spermier heller!

• puss

hoppas få göra det.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • My Girls

Absolut inte. Inte för att jag knyter an till barnet så lätt när det är i magen, men för att jag inte vill offra mer av min kropp för graviditeter. Inte heller min psykiska hälsa, så nej tack. Någon annan som finner det underbart får gärna göra det.

Ignorance is a bliss
  • NizzY

eftersom jag vet mycket väl hur det är att gå barnlös och längta hade jag utan tvekan ställt upp och burit barn åt en annan ...

• Nintendo

Jag röstade annat.

Ja, jag hade kunnat föda barn åt min syster eller någon annan jag stod väldigt nära, släkt eller vänner kvittar. Huvudsaken är att det är någon jag verkligen vet är en bra förälder och att jag får ta del av barnets liv. Jag hade gjort det helt gratis förutom omkostnader som kunde komma upp pga graviditeten.

Jag hade inte kunnat lämna bort ett barn som växt i min mage till en främling då bandet till barnet redan hade varit starkt.

• Mrs Charles

Absolut inte. Aldrig i livet.

• Infinite Joy

Nej! Skulle aldrig kunna lämna ifrån mig ett barn som jag har fött, oavsett om det bar på mina gener eller ej.

Svar på tråden Skulle du kunna föda barn åt någon annan?