• oroligM

Snus i ögat!!AKUT

Mitt barn ser ingenting på vänster ögat. Det är vääääldigt blodsprängt. Han påstår att det var ett vad och att han stoppade en snus i ögat. Behöver jag ringa ambulans? känns väldigt pinsamt.

• Svar på tråden Snus i ögat!!AKUT
  • hon mot strömmen
    oroligM skrev 2010-09-30 21:44:07 följande:
    jag kan ju inte köra nu.
    SE till och få ungen till läkare omgående på något sätt.....  Fråga grannen eller taxi.

HAN BEHÖVER LÄKARVÅRD FÖR SITT ÖGA!!!
  • Tizzan
    hon mot strömmen skrev 2010-09-30 21:46:29 följande:
    SE till och få ungen till läkare omgående på något sätt.....  Fråga grannen eller taxi.

HAN BEHÖVER LÄKARVÅRD FÖR SITT ÖGA!!!
    HÅLLER MED! AMEN!
  • Azusephre

Han kanske har fåt någon ögonblödning av något slag, och ja, då ser man väldigt suddigt, men att det brukar gå över, fast du måste åka till en läkare så han kan kolla på det.

• Familytime

Ok... Jag väljer att tro att det förmodligen inte är så allvarligt, för ingen vettig människa sitter här och diskuterar om ens barn inte mår bra och behöver läkarvård. Och FL är INGEN bra kunskapskälla. Detta är fortfarande internet där precis vem som helst kan skriva. Om jag hade skrivit; "häll citronsyra i ögat" hade du gjort det då? Du måste bli mer källkritisk, internet är ingen säker källa.

• bananflugan82

hahahaha.. jag FATTAR INTE att folk ser FL som en bra kunskapskälla.. herregud! Fler felsvar än här kan man väl ändå inte få, av folk som "tror sig veta" allt... och inte f-n sätter jag mig och startar en tråd för att be om hjälp om mitt barn råkat ut för något!

Mamma till trollen Oliver & Ludvig f. 2010-01-13 blogg.mama.nu/entvillingmammasvardag/
  • MåsteHittaPåNågot
    bananflugan82 skrev 2010-10-01 12:41:47 följande:
    hahahaha.. jag FATTAR INTE att folk ser FL som en bra kunskapskälla.. herregud! Fler felsvar än här kan man väl ändå inte få, av folk som "tror sig veta" allt... och inte f-n sätter jag mig och startar en tråd för att be om hjälp om mitt barn råkat ut för något!
    Så sant...
  • LivL

Jag är mest orolig att TS's barn är ute och super sig full!!

Svar på tråden Snus i ögat!!AKUT