Jag vill inte komma!
Jag har ett problem. Nämligen att jag är jättekänslig där nere. Det betyder att det tar knappt en minut eller som högst en och en halv minut innan jag kommer. Och när jag väl kommer så känns det inte jättemycket, eftersom jag är så känslig i övrigt. Det är delvis detta som har lett till att jag har börjat tycka att sex är fruktansvärt tråkigt. Det är ibland nästan så att jag känner att jag hellre blir kliad på ryggen än att jag ska knulla med min partner, just för att jag tycker det är så tråkigt. Jag tycker om att ge sex och se min partner njuta, men just att få själv är inte alls lika lockande. (Av olika anledningar kan vi inte ha penetrationssex, delvis för att det gör för jävla ont på mig, så vi kan liksom inte ha sex "samtidigt" vilket inte gör det hela roligare precis).
Sedan blir jag så trött när jag läser överallt att det inte finns några kvinnor som kommer för tidigt. Det gör det visst, jag är en av dem, och det gör mig väldigt olycklig.
Jag försökte ta upp det med honom en gång, men det gick inte så bra för han blev mest grinig och sårad, och fattade inte alls vad jag menade. Han tycker att jag ska vara glad att jag kommer överhuvudtaget istället (jag tror att det har att göra med att han själv ibland har problem med den biten). Varför ska jag vara glad för det? Jag hinner ju inte göra något! Det hinner liksom inte "bli" något innan det är slut. Efter jag har kommit så tappar jag känseln helt där nere och allt blir liksom meningslöst. Det är inte kul alls, och jag förlorar sexlusten på grund av det. Det är nästan så att jag tycker det är skönare att vara kåt än att ha sex, för det kan jag i alla fall mer eller mindre dra ut på.
:( Hjälp mig, vad fan ska jag göra innan min sexualitet totaldör?