• Phlippan87

    Gravida i Skövdetrakten med bf vår/sommar 2011

    Hoppas på att det finns fler gravida i Skövde med omnejd som väntar smått under våren/sommaren 2011

    Själv har jag BF med barn nr. 2 16 juni


    28/12 2009 föddes vår lilla Therese | phlippans.blogg.se
  • Svar på tråden Gravida i Skövdetrakten med bf vår/sommar 2011
  • Emmalo

    Hejsan!
    Hoppas du inte gett upp hoppet om tråden. Väntar också mitt andra barn och har BF 16 juni :)
    Bor i Skövde sedan 3,5 år tillbaka.

  • Phlippan87

    haha, har varit på vippen att puffa lite men det har inte blivit av

    vad kul, samma BF dessutom. hur gammalt är första barnet? själv bor jag i Tibro


    ♥ Therese 091228 ♥ Knyttet BF 110616 | phlippans.blogg.se
  • Emmalo

    Verkar tyvärr bli missfall för min del :(
    Hoppas du hittar någon annan som hakar på tråden och lycka till med din bebis.

  • xEma

    Hittade den här tråden nu, inte långt kvar till BF men jag är seg som vanligt på att hitta sidor.
    Borde gått in tidigare men så kan det vara. Hoppas allt gått bra med dig som snart har BF :)

  • denvarbra

    Är det fortfarande någon aktivittet här? Jag var beräknad 13 juni men fick vänta ända till 27juni- alldeles för länge!!! Men nu är han här iaf! :) Hur går det för er? Våran är än så länge en snäll o nöjd bebis, hoppas de hållar i sig.. :)

  • Phlippan87
    denvarbra skrev 2011-08-11 21:32:02 följande:
    Är det fortfarande någon aktivittet här? Jag var beräknad 13 juni men fick vänta ända till 27juni- alldeles för länge!!! Men nu är han här iaf! :) Hur går det för er? Våran är än så länge en snäll o nöjd bebis, hoppas de hållar i sig.. :)
    vår lilla tjej börjar bli skrämmande stor redan och äntligen börjar hon bli mer nöjd om dagarna, det var ganska jobbigt i början även om jag inte hade det hälften så jobbigt som det hade kunnat vara.
    nu är det fullt upp med att planera flytt dock, vi flyttar till Rimbo, utanför Norrtälje, i oktober
    ♥ Therese 091228 ♥ Ellinor 110608 | phlippans.blogg.se
Svar på tråden Gravida i Skövdetrakten med bf vår/sommar 2011