• Kajsa34

    BF juni 2011 - Ale, Kungälv med omnejd

    Jag plussade för någon vecka sedan om och FL uträknare stämmer så beräknas BF bli den 23 juni 2011.

    Jag har en liten pojk som är 8 månader nu så det kommer bli ganska så tätt mellan barnen...

    Jag bor i Ale kommun..någon som bor i närheten som vill följas åt??

    god natt!

  • Svar på tråden BF juni 2011 - Ale, Kungälv med omnejd
  • lillaMallan857
    Miss autumn skrev 2011-07-21 09:22:55 följande:
    fick vår tjej 8/7 :) bor i nödinge
    Va roligt med en till Nödinge-bo! Vart i Nödinge bor ni? Vi bor strax innan Backa Säteri, inte de allra nyaste området....
    Mamma till Wilmer - 080214 - och Matilda - 110511 - babywilmer.blogg.se
  • Jenny 556

    Hej allihop!

    Vi har nu äntligen fått vår andra tös Glad Hon kom till oss 27 Juli. Jag bor i Nol och har sen tidigare en dotter (Julia) på 3 år och har alltså fått en till liten tjej. 

    Känner inte så många andra i Ale som är föräldralediga samtidigt så jag skulle gärna träffas för fika, promenader etc...

    Jag hoppas vi kan få till en träff! Glad

        

  • Miss autumn

    Grattis! Ja en träff här framöver hade varit väldigt roligt :) Vi har ganska fullt upp under sambons sista veckor på semrstern men träffas gärna sen framöver!

  • Jenny 556

    Tack så mycket och självklart Grattis till er alla! 

    Ja, vi har just nu fullt upp att lära känna det nya lilla livet så lite längre framöver är kanon. Glad  

  • Miss autumn

    Hej igen!
    Tänkte se om det är någon som vill ses på en promenad/fika någon dag? Håller tummarna för att det fina vädret håller i sig :)

  • Jenny 556

    Hej hej!

    Jag träffas gärna för både promenad och fika. Denna vecka har ju inte erbjudit speciellt bra väder men det måste väl bli bättre snart hoppas jag Glad

    Min "stora" tjej är på förskolan tisdag, onsdag och torsdag så gärna ngn av de dagarna om det passar för er? 

    Jag ska förresten börja på nåt som heter SjungaGunga....fick frågan om jag var intresserad en dag när jag var på Öppna förskolan och det verkade lite mysigt. Plus att man träffar andra som också är föräldralediga. Det är i Starrkärrs församlingshem o jag har ingen aning om vart det ligger men det blir nog bra Obestämd  Är det ngn som känner till det eller ska gå?

    Hur som helst så träffas jag gärna för en fika eller promenad. Nästa vecka (12/9-16/9) kan jag inte men veckan därpå?   

                

  • Miss autumn

    jag ses gärna den veckan :) jag o stella går på singing babies på tisdagar här i nödinge, är nog samma sak kan jag tänka mig som sjunga gunga. Är jättemysigt!

  • Jenny 556

    Va skoj! Vi får väl se hur vädret är då, om det blir promenad eller fika :) Vilken dag passar er bäst? Onsdag eller torsdag skulle vara bäst för oss. Tisdagar går vi på SjungaGunga, vilket förresten var supermysigt! :)

  • Jenny 556

    Gärna, onsdag kl 11 funkar bra för mig. Var? Jag är flexibel :)

  • Jenny 556

    Det blir kanon! Ska vi säga vid hörnet, vid apoteket och svenheimers?

Svar på tråden BF juni 2011 - Ale, Kungälv med omnejd