• lingah

    kanske gravid med en man som ja tvekar ett liv med

    mina bröstvårtor börjat ömma och vet ite om ja är gravid ska ta test imorgon bitti..jag vill jätte gärna ha barn min pojkvän också men jag har tappat gnistan till han ..vi har pratat om barn jätte länge men dem senaste månaderna har ja börjat tagit avstånd från han , han får knappt ta på mej längre. och nu är jag rädd att jag är gravid.-.har gjort abort en gång innan och lovat mej själv att aldirg göra det igen..så ja är jätte kluven hur ja ska göra ?

  • Svar på tråden kanske gravid med en man som ja tvekar ett liv med
  • Tazzme

    Ta inte ut nåt i förskott nu bara. Vänta och se om din mens blir sen, är den det så tar du ett test. Är testet positivt så då kan du börja fundera på hur du vill göra med pojkvän och barn.
    Bara onödigt att oroa sig för nåt som kanske inte händer!

    Och om du är såhär osäker nu, se då till att ni börjar skydda er om det visar sig att du inte är gravid nu. När sen kanske känner att ja, du vill vara tillsammans med din pojkvän, och ja, det skulle inte avra nån katastrof att få barn, då kan ni sluta använda skydd igen.

  • lingah

    jag tog nyss test och det visade sej att jag var gravid..
    jag har pratat med min pojkvämn om det och sagt vad ja känner men han vill leva med mej och barnet säger han men jag är tveksam om vi kommer få nån framtid ihop.
    Det är så svårt ! står inför mitt största val någonsin...:s

Svar på tråden kanske gravid med en man som ja tvekar ett liv med