• familj05

Nu har det hänt!!!

I dag hände det!!!
    AC ringde, vi har fått en son

Han är så fantastiskt söt och jag är i chock!
    Skrattar och gråter om vart annat. 

Champagnen flödar och vi planerar nya barnrummet.

Har väntat i snart 4 år på att få skriva dessa rader.

Kram till er alla! 

• Svar på tråden Nu har det hänt!!!
  • familj05
    M2003 skrev 2010-11-20 16:04:02 följande:
    Stort grattis till er lille son!
    Så fantastiskt!
    Vi adopterade ju våra barn för några år sedan. Är fyra år väntan total, alltså med kön hos AC? Hur lång tid tog det efter att ni hade papprena skickade som ni fick BB?
    Vi har adopterat från flera länder i asien. Våra adoptioner har gått snabbt, men det var ju några år sedan! Har en väninna som är på G att adoptera och jag har funderat på om Korea skulle kunna vara ett land för henne och hennes man. Tyvärr har hon redan fyllt 40 år, fast de har varit sökandemedlemmar hos AC i snart 2 år - undrar just om de kommer att hinna?
    Hej!
    Ja det är med kötid hos AC sen jan-07!
    Vad jag förstår har kön fortsatt växa sen vi ställde oss så det blir kanske ont om tid för dina vänner:(
     Innan vi är hemma har det gått 4 år, men nu känns det helt ok

• Brooklyn

Grattis!! Skulle också någongång vilja adoptera.
    Vilket lyckorus det måste vara !
    Stort grattis!

• pcalma

Underbart att läsa!! Hemskt att det ska vara sådan väntetid!!
    Lycka till med nya familjemedlemmen!!

• Mula69

Vi har också adopterat en son från Korea. Ett alldeles eget underverk! Ni har en fantastisk resa att se fram emot och jag hoppas ni inte behöver vänta allt för länge på RB. Jättegrattis igen!

• Kwela

Vilken fantastiskt härlig känsla ni måste ha!  Grattis till sonen!

• Manchester

Jättegrattis! Hoppas att ni snart, snart får åka och ta er son i famnen på riktigt.

• familj05

Tack allihopa!
    Det är ju lite smolk i bägaren nu i och med oroligheterna i Korea
    Hoppas så att detta blåser över snabbt!
    Kram 

• Nystart

Grattis till att börja med! Men tror ni (eller AC) att oroligheterna påverkar ad-verksamheten? Det är ju spänt från ochtill mellan staterna, även om det är lite värre den här gången. Det vore ju oerhört jobbigt. Håller tummarna för lugnt läge.

• familj05

Hej Hummena!
    Tack det har gått strålande bra Över all förväntan.
    En go, glad, framåt mysig kille som sover hela nätterna. Han började gå jättetidigt och pratar en hel del. Det bästa är att han är så glad och nöjd och alltid söker sig till oss på ett adekvat sätt. Vi älskar honom naturligtvis gränslöst och får tonvis med kärlek tillbaka!

• hummena
    familj05 skrev 2011-09-21 18:23:43 följande:
    Hej Hummena!
    Tack det har gått strålande bra Över all förväntan.
    En go, glad, framåt mysig kille som sover hela nätterna. Han började gå jättetidigt och pratar en hel del. Det bästa är att han är så glad och nöjd och alltid söker sig till oss på ett adekvat sätt. Vi älskar honom naturligtvis gränslöst och får tonvis med kärlek tillbaka!
    Vad härligt! Grattis en en gång.
Svar på tråden Nu har det hänt!!!