• vampyria2

    Här får vi reda på om våra tatueringar är WT eller inte ;)

    Ja såg en omröstning där frågan var om tatueringar är WT eller inte, de flesta svarade att det beror på tatueringen kom då på att vi nog behöver en tråd där vi får reda på om våra tatueringar är det eller inte

    Här är min tatuering, lägg gärna in bilder på era och glöm inte att skriva vad ni tycker om varandras (och min) tatueringar

    Kan på peka att jag älskar min och blir inte ett dugg ledsen om ni andra inte gör det och ni som lägger upp bilder tänk på att ni kan bli totalsågade så gör det bara om ni är bereda på att bli det

     

  • Svar på tråden Här får vi reda på om våra tatueringar är WT eller inte ;)
  • KlasKristian

    Ska under nålen i kväll igen. Vet fortfarande inte hur motivet ser ut (har bett tatueraren rita något trevligt baserat på min idé). Spännande.


    Den som uppvaktar KlasKristian må känna till hans kroppsodör - Gammalt djungelordspråk
  • girlsnpea
    Smillasmatte skrev 2011-02-15 11:25:41 följande:
    Hej hopp.. den här saken gjorde jag igår.Min första!. Satt i 5 timmar!! Och tänkt igenom motivet fram o tillbaka i mååånga år... Är himla förtjust i körbärsblommor( träd) och leopardprint.. älskar alla kattdjur.. Och vad kunde vara mer passande än att jag blivit "klöst" av en jättekisse o där tittar leoparden fram.?Flört. samt lite blommor o lulllull... Jätteduktig tjej som gjort denna.. Helnöjd..!!! Säg gärna vad ni tycker..Nu är ju bilden tagen direkt efter hon var klar med den.. så visst, svullen ,lite rodnad och öm..Skrikandes
    Och som folk har skrivit här inne.. - Jag skulle ALDRIG låta typ , en granne med en hobbymaskin sitta o göra nån jäkla streckgubbe på mig.. Never!!


    Fasiken vilken snygg..jag förstår att du är nöjd Skrattande
  • vampyria2

    Puffar lite och hoppas på lite nytt blod i tråden, eller kanske nån som har varit här tidigare som har gjort nån till eller så

Svar på tråden Här får vi reda på om våra tatueringar är WT eller inte ;)