• En Pappa

    Drömelvan

    Är det någon som är med i drömelvan , i så fall hur går det?
    Själv ligger jag illa till d.v.s nedre halvan.

  • Svar på tråden Drömelvan
  • Johan

    Hej.

    Vet inte om jag borde säga nått, jag är inte med i Drömelvan, men jag jobbar med den. Svårt att erkänna det när det strulat som det gjort. Fast jag kan garantera att vi jobbar så hårt vi kan på att få ordning på det.

  • Stoffe

    Ja jag vet inte hur jag ligger till där alls. Jag har bara kommit in och kunnat titta EN gång sedan EM startade.
    Undrar om man kan få tillbaka pengarna ?!

  • Johannix

    Hej.

    Tänkte att du som jobbar med drömelvan vet hur det blir med byten och så nu när det strular?! Kom in på drömelvan först idag, missade därför att lägga in bosmankoden igår och kunde heller inte byta förren idag. Hoppas nu på att mina byten gäller från och med hela omgång tre.....så att tävlingen blir rättvis då inte alla kunde logga in igår.

  • Johan

    Det senaste är att omgång 3 stryks helt. Alla byten som är gjorda efter omgång 2 styks och vi hoppar direkt till omgång 4 med 6 byten. De goda nyheterna är att nu verkar allt vara fixat. Så de problemen som varit ligger bakom oss (men man kan ju tyvärr inte garantera att det inte dyker upp nya problem).

    Pengarna tillbaka går nog inte, men alla som är med och spelar kommer få någon sort kompensation.

Svar på tråden Drömelvan