• Phlippan87

    RUL-bildstråd för BF Juni 2011-tråden

    Här samlar vi rul-bilderna från alla oss som snackar i BF Juni 2011-tråden

    Övriga BF Juni 2011-trådar
    Snack-tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m55843873.html
    Magbilds-tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-7/m55839383.html
    BF-listtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m54819307.html
    List-tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m56133190.html


    ♥ Therese 091228 ♥ Knyttet BF 110618 | phlippans.blogg.se
  • Svar på tråden RUL-bildstråd för BF Juni 2011-tråden
  • Piggelin
    MumTwins skrev 2011-01-20 18:24:27 följande:

     


    Här är våra små Pojkar Skrattande Det som ni ser som en kula på vänsters tvillings mage är den högras huvud.
    Det verkade som att det är Tvåäggs för de hade varsin moderkaka och en tjock skiljevägg, men är ej 100% säkert ännu. Nytt BF datum den 28 juni.
    Men vad roligt!! Fina bilder!
  • Magster


    Vår lilla tjej elle kille ser lite ut som en sjöhäst tycker ja på den här bilden med sin tydliga ryggrad och sina putande drickande läppar!  hihi!
  • SötaSarah
    Magster skrev 2011-01-24 13:01:32 följande:

     


    Vår lilla tjej elle kille ser lite ut som en sjöhäst tycker ja på den här bilden med sin tydliga ryggrad och sina putande drickande läppar!  hihi!
    Hehe eran tittar också neråt precis som våran på bilden! Låg och kollade uppåt först och va jätteskarpa bilder men hon kom på att fota efter hon avslutat allt :/ Trodde dom tog för givet att man ville ha bilder eller iaf frågade i början.. Dom borde fota först när den är lugn! För de blev inga bra bidler tillslut.... Då va han så uppspelt haha
  • Magster
    SötaSarah skrev 2011-01-24 16:50:44 följande:

     


    Ja precis, håller med. Våra frågade också sent i undersökningen men å andra sidan låg våra bebis med ansiktete nedåt hela tiden. Fast han/hon boxade vilt med armarna och så och dte va ju gulligt att se.

    Tycker din ser jättefin ut! :)
  • En Anna

    RUL idag och allt såg jättebra ut. Vet dock inte könet. Ska tillbaka på torsdag då hon inte kunde mäta för att vår lill* krabat inte va still. Hon höll dock på i en timme :)


  • GodisTokig

    Har ju helt missat denna tråden!! Slänger in bilderna nu i efterhand
    VUL i v9



    RUL i v18


    RUL i v18 när de slog över till 3D/4D
  • Kakankaka


    Åh vilken mysig tråd ni har gjort här :)
    Återkommer på torsdag när jag har vart på mitt rutinultraljud..men så länge lägger jag upp bilden från vecka 11+5.
  • Kakankaka


    Idag har jag vart på mitt rutin ultraljud, allt såg bra ut fast dom hittade ingen urinblåsa (förmodligen precis kissat) så ska tillbaka igen på tisdag, och då hoppas jag att pyret visar urinblåsan och att vi får lite bättre bilder!
    Har sett fler som är missnöjda med sina bilder på rul jämfört med tex kub-bilderna.
    Här är iaf vecka 18+5.

     


     

Svar på tråden RUL-bildstråd för BF Juni 2011-tråden