vad säger namnet dig?
Fick idén då jag läst många trådar där anonyma tycker att man kan säga till barn eller vuxna att dom har fula namn, tant namn osv. stavningarna är inte viktigt utan namnet i sig. Jag börjar
Miliam
Fick idén då jag läst många trådar där anonyma tycker att man kan säga till barn eller vuxna att dom har fula namn, tant namn osv. stavningarna är inte viktigt utan namnet i sig. Jag börjar
Miliam
vad menar du med: anonyma tycker att man kan säga till barn eller vuxna att dom har fula namn??
Förstår inte ska man säga ett namn man vill döpa sitt barn till el säga ett fult namn el vad?
jag funderade ett tag på att döpa mitt barn om jag fick till
Em
Sunna. Tänker på sunna muslim.
Emilian
Belize är ett land i Centralamerika. Även huvudstaden heter Belize. Annorlunda stavning än Belice men får mig att tänks på landet.
Ett hen -namn tänker jag.
micalela.blogg.se
Bellatrix
(min dotter )
Rune.... Gubbnamn (hade en vårdtagare som hette så).
Ingen som svarade på Emilian så jag testar igen...
Emilian
Tycker det låder nästan lite som riddares namn, känns ståtligt.
Charlie
Låter som en förkortning på namnet Charlotta tycker jag=)
Maximilian
Tar min dotters namn,
Olivia
olivia - fint tycker jag. vet att en vän till mig sa håll i dig nu...vet du vad "namn" barn ska heta? hann ju tänka på dom riktiga hemska namnen enligt mig och då klämmer hon ut Olivia. Jag sa bara..Olivia? sa du Olivia? det är ju fint. men smaken är som baken.
Tar min dotters och mitt namn som vi har som 3dje namn...riktigt släktnamn i vår släkt:)
Linnea