• Miss Cee

    Borttagna trådar..

    Finns det ingen möjlighet att moddar/personal på FL kan göra en postning någonstans under rubriken "Familjeliv.se" och tala om när en tråd tagits bort??

    Har skrivit massor i en tråd och nu kan jag helt plötsligt inte hitta den, och eftersom jag bryr mig om personen som skrev den så vore det trevligt med någon form av förklaring till varför jag inte hittar den.

    det behöver inte vara mer än en kort kommentar om vad tråden hette och ev varför den tagits bort. Åtsminstone så man vet att man kan sluta leta eller tro att man är knäpp..

  • Svar på tråden Borttagna trådar..
  • Neblina

    Ska föra vidare önskemålet, detta har disskuterats tidigare och många nya funktioner etc är på g så är inte helt omöjligt att detta eventuellt också kan bli aktuellt

  • Miss Cee

    Låter bra.

    Det borde ju som sagt vara relativt enkelt, antingen göra en egen tråd för att meddela sådana ärenden, eller låta trådrubriken ligga kvar men rensa både ts och tråd och skriva att tråden rensats och stängts pga....

  • Neblina
    Miss Cee skrev 2011-01-31 00:57:19 följande:
    Låter bra.

    Det borde ju som sagt vara relativt enkelt, antingen göra en egen tråd för att meddela sådana ärenden, eller låta trådrubriken ligga kvar men rensa både ts och tråd och skriva att tråden rensats och stängts pga....
    Tycker det sistnämnda låter bra, då kan man ju inte missa.
    Ska buffa lite i morgon för detta förslag
  • Borttagen användare

    ja, borde inte vara så svårt "det visade sig att ts använde sig av flera olika anonyma nick" eller "ts hade olika användare".. kan vara rätt skönt att få veta det om man läser en tråd som verkligen berör och är orolig för personen i fråga.

  • Emmel

    Precis, TS. Detta har jag mfl påtalat i flera år!!! Hoppas att det går att fixa, det är så förvirrande när tråden bara är borta!

  • Forumvärd
    Miss Cee skrev 2011-01-30 21:43:56 följande:
    Finns det ingen möjlighet att moddar/personal på FL kan göra en postning någonstans under rubriken "Familjeliv.se" och tala om när en tråd tagits bort??

    Har skrivit massor i en tråd och nu kan jag helt plötsligt inte hitta den, och eftersom jag bryr mig om personen som skrev den så vore det trevligt med någon form av förklaring till varför jag inte hittar den.

    det behöver inte vara mer än en kort kommentar om vad tråden hette och ev varför den tagits bort. Åtsminstone så man vet att man kan sluta leta eller tro att man är knäpp..
    Nej vi kommer inte att annonsera för trådar som har plockats bort av någon anledning.
    Finns inte tråden i favoriter så är den borttagen.
    De skäl som kan ligga till grund för detta är t.ex

    Trådstarten bryter mot forumreglerna
    Trådstartaren har bett om att få tråden borttagen
    Tråden är en sk. trolltråd d.v.s. en tråd som är osann och vars syfte har att provocera övriga medlemmar.
    Starta din egen medlemsgrupp. www.familjeliv.se/Start/1.1093405
  • Borttagen användare

    jag tycker fortf synd om den där tjejen, för tror inte det var fake..

  • Forumvärd
    Borttagen användare skrev 2011-02-03 15:00:29 följande:
    jag tycker fortf synd om den där tjejen, för tror inte det var fake..
    Jag kan inte gå in på enskilda ärenden annat än att jag kan meddela att det har plockats bort en mängd trolltrådar på senare tid.
    Starta din egen medlemsgrupp. www.familjeliv.se/Start/1.1093405
  • Miss Cee

    Nej det var väl väntat...

    Synd att ni vägrar för jag är uppenbarligen inte ensam om att se det här som ett problem.

Svar på tråden Borttagna trådar..