• Diablo

    Våra älskade hästar, bildtråd!


    Hej alla hästbitna!
    Tänkte att det skulle vara kul med en tråd där vi kunde visa upp våra älsklingar, spelar ingen roll om det är kallblod, varmblod, renrasiga, araber, ponnys eller åsnor, alla är de lika älskade!
    Presentera gärna er häst.
    Här kommer min!
    Hon är ett 25 årigt arabsto med super fin stam, tyvärr spelar det ingen roll för hon ser mer ut som en ardenner Skämt åt sidan, hon är lite grov. Med ett humör som en unghingst. Hon är jätte rolig att rida och en underbar dressyrhäst. Hon hoppar som en kängru och har blivit utskrattad mer än en gång, men hon har mitt hjärta, denna gamla dam.

    Fler som vill visa upp sina älsklingar!
    Har man tur behöver man inget vett!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-30 17:10
    Tyvärr så har min gamla dam galopperat vidare till himlen,26 år gammal!
    RIP Pomeja!
  • Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!
  • JessicaDeluxe79

    Bjuder på några bilder på 17-åriga Never The Less "Nevve" som jag rider sedan åtta månader. Han ägs inte av mig, men jag har honom som min, en slags medelväg mellan att jag är fodervärd och medryttare, eftersom ägaren står för allt utom skoningen i princip...

    Han är e Arrlik u Nellie ue Eminent.
    Fler bilder finns för övrigt på Nevve.se som är bloggen jag startade när jag började rida honom.



    Med stora sonen på ryggen för någon månad sen drygt...


    Första gången han faktiskt LEKTE med pilatesbollen...


    Jag och Nevve i mars


    Två veckor gammal bild


    Ca tre veckor sedan. (var inte tänkt att jag skulle rida därav klädseln)


     


     



    Vardagstrimning


    En gång stalltjej, alltid stalltjej. Jag bloggar på nevve.se
  • DeathByPickles

    Vilka härliga hästar! Jag får sådan Hemsk hemlängtan när jag ser travbilderna! O_o

      Promenadkompisen min; Fred "The Shred" (demolerar täcken =) ) som visserligen inte ägs utav mig på papper men som står mig fritt till låns på jobbet.

    5 år. Fullblod.  



    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.?
  • sticksNstones

    Moe, min 10-ariga stockhorse gelding.



    Bubs, 15-arig Quarterhorse mare som numera mestadels ar en grasklippare (halv-pensionerad pga artrit).



    :)

  • sticksNstones
    Fransa skrev 2013-09-07 08:02:28 följande:
    Här är en bildbomb min sexårige valack (dock fem år på bilderna) Glad

     


     


     


     


     


    Vad fin han ar :)
  • Dazzel

    Himmel vilka fina hästar! ♥ Saknar mina två älsklingar nått fruktansvärt och det gör ont varje gång jag tänker på dem. Åtta år sedan de stals och de är fortfarande spårlöst borta.

    http://stolenponys.webs.com/


    Kommer kallad men ej strax, ty född till slav är ingen tax.
  • litenlind

    Det är så många fantastiskt fina hästar här!! Så kul att se. Jag toppar med ett videoklipp där några av mina älskade hästar är med: 


    ">

     


    Allt du önskar kan du få
  • EvaH

    Denna vackra häst ska flytta hem till mej i Skåne, vilket jag verkligen ser fram emot! =)

  • JoakimFridaMax

    Min och dotterns nyinköpta Engelska Fullblods hästar

    Bruna. - ICK Dragonheart aka Draken valack född 2010

    Fuxen - La Bell Rose aka Bella sto född 2014

Svar på tråden Våra älskade hästar, bildtråd!